قتل در یاسوج و دستگیری در فارس

5f61f026c7616_5f61f026c7618

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویر احمد از دستگیری قاتل متواری به همراه ۵ نفر از همدستانش توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس خبر داد.

سرهنگ سعید بالش زردر بیان جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در شهر یاسوج، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۲۰ ساله توسط فردی با اسلحه ساچمه زنی بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت که متأسفانه بعد از گذشت تقریبی ۱۰ روز بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری دستگاه مقتدر قضائی، تدابیر فرمانده انتظامی استان، پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده محل تردد و مخفیگاه قاتل را شناسایی و با تعامل مأموران پلیس آگاهی استان فارس طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه ۵ نفر از همدستانش در مخفیگاهش در استان فارس دستگیر کردند.

بالش زر با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف شخصی عنوان کرد.

وی ضمن تشکر از همکاری مأموران پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: پلیس با قاطعیت با کسانی که بخواهند امنیت شهروندان را خدشه‌دار کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۲ سال حبس، مجازات لایک تصاویر کودک آزاری

پ سپتامبر 17 , 2020
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: افرادی که فیلمی از یک کودک آزاری در فضای مجازی را لایک کنند مجرم هستند که این اقدام ۶ ماه تا ۲ سال زندان دارد. علی‌گو با اشاره به اینکه هنگامی که شاهد کودک آزاری هستیم و درک کردیم که کودک آزاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000