تیراندازی به رقیب عشقی در خیابان/ قرار بود با مهرنوش ازدواج کنم که سروکله بهروز پیدا شد

5f62d713a64d1_5f62d713a64d3

چندی قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از شلیک دو موتورسوار به خودروی خود خبر داد و گفت سوار بر خودروی پژو 206 شخصی‌ام در حال رفتن به خانه‌ام در غرب تهران بودم که موتورسیکلتی با دو سرنشین راهم را سد کردند.

او ادامه داد:ابتدا فکر کردم قصد پرسیدن آدرس دارند اما ناگهان یکی از آنها اسلحه‌ای را از زیر پیراهنش بیرون آورد و به سمت من نشانه گرفت. به محض دیدن اسلحه ترسیدم و پایم را روی پدال گاز گذاشتم و فرار کردم. اما مرد مسلح شروع به شلیک کرد و دو گلوله به شیشه خودروام خورد. تا به حال موتورسواران را ندیده بودم و نمی‌دانم هدفشان از این کار چه بود.با شکایت مرد جوان بلافاصله کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و به تحقیقات میدانی پرداختند. در تحقیقات از محل حادثه اسلحه متهمان پیدا شد. یکی از شاهدان که اسلحه را پیدا کرده بود آن را به مأموران تحویل داد و موضوع تیراندازی را تأیید کرد.

در گام بعدی کارآگاهان پلیس به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداخته و شماره پلاک موتورسیکلت را به‌دست آوردند. با استعلام شماره پلاک، هویت مالک آن به‌نام خسرو شناسایی شد.

مأموران با هماهنگی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت راهی خانه مرد موتورسوار شده و خسرو را بازداشت کردند. اما متهم در تحقیقات اولیه، ادعایی متفاوت از آنچه شاکی گفته بود مطرح کرد: «مدتی قبل در اینستاگرام با دختر جوانی به‌نام مهرنوش آشنا شدم. وقتی به هم علاقه‌مند شدیم با هم نامزد کردیم و قرار بود بزودی ازدواج کنیم که متوجه شدم مردی به‌نام بهروز برای او ایجاد مزاحمت کرده و پیشنهاد دوستی به او داده است. از شنیدن این موضوع خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم به سراغ بهروز بروم و از او بخواهم که دست از این کارهایش بردارد. مسیر رفت و آمدش را زیر نظر داشتم و می‌دانستم که چه زمانی به خانه می‌رود. وقتی سوار خودرواش شد او را تعقیب و در فرصتی مناسب راه را بر او سد کردم. آن روز من تنها بودم و کسی هم، همراهم نبود. خواستم با او صحبت کنم تا دست از سر مهرنوش بردارد اما باهم دعوایمان شد و با جمع شدن مردم آنجا را ترک کردم. اسلحه‌ای همراهم نبود که بخواهم تیراندازی کنم.»
به دنبال اظهارات متناقض مرد جوان، به دستور بازپرس پرونده، اسلحه کشف شده برای مشخص شدن اینکه تیر از آن شلیک شده یا خیر به اداره تشخیص هویت ارسال شد. همچنین خودروی پژو شاکی نیز برای مشخص شدن علت شکستگی شیشه بررسی خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شیادی برخی داروخانه‌ها با پیش‌فروش واکسن آنفلوآنزا!

پ سپتامبر 17 , 2020
شاید تصورش را نمی‌کردیم که یک روز از پیش‌خرید سکه و خودرو و ماشین به پیش خرید واکسن برسیم! همه ساله در آستانه فصل سرما داروخانه‌ها و مراکز درمانی اقدام به ارائه واکسن آنفلوآنزا می‌کردند و پزشکان و مسئولان بهداشتی هم برای برخی گروه‌های پر خطر نظیر زنان باردار، سالمندان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000