افزایش قیمت ۳۰ درصدی انواع کنسرو در بازار

5f6244708e458_2020-09-16_21-29 خرید روزانه مایحتاج، نیازمند اطلاع از قیمت‌های روز بازار است، شما می‌توانید قیمت مصوب اقلام اساسی مورد نیاز هرروز خود را در این خبر بخوانید.

در خصوص دلایل افزایش قیمت کنسرو در کشور اظهار کرد: تمام مواد اولیه تولید انواع کنسرو همچنین دستمزد کارگران افزایش پیدا کرده که این تنها دلیل افزایش قیمت کنسرو است.

وی افزود: بر خلاف عقیده بسیاری از افراد، در تولید انواع کنسرو از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود و در غیر این صورت واحد‌های تولیدی که این اصل را رعایت نکنند مشمول جریمه خواهند شد.

دبیر انجمن صنایع سندیکای کنسرو بیان کرد: برخی مواد اولیه دیگر از جمله بسته بندی، قوطی شیشه و پلاستیکی، نایلون و کارتون نسبت به ابتدای سال افزایش چشم گیری داشته و مسلما به رقم همین موضوع، قیمت تمام شده نیز افزایش یافته است.

به گفته میر رضوی؛ قیمت انواع کنسرو نسبت به ابتدای سال بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص نحوه قیمت گذاری کنسرو توسط شرکت‌های تولیدکننده تصریح کرد: برای تمام تولیدکنندگان حاشیه سود مشخصی در نظر گرفته شده که تولید کنندگان هزینه‌های تولید و این حاشیه سود را محاسبه کرده سپس قیمت تمام شده محصول مشخص می‌شود.

دبیر انجمن صنایع سندیکای کنسرو ادامه داد: افزایش قیمت کنسرو هیچ نفعی برای بخش تولید، توزیع و حتی فروشندگان ندارد چرا که با این امر مسلما تقاضا کاهش و فعالیت کارخانه‌ها کمتر می‌شود.

میر رضوی در پایان ابراز کرد: با وجود افزایش قیمت مواد اولیه و مشکل در تامین برخی از آنها، اما خوشبختانه هیچ کمبودی در سراسر بازار‌های کشور احساس نمی‌شود.

شما می تونید نرخ اقلام اساسی روزمره را در جدول زیر مشاهده کنید؛


این قیمت ها، نرخ مصوب (سامانه ۱۲۴) اقلام اساسی است و شما در صورت مشاهده گرانفروشی این اجناس در فروشگاهی می توانید آن را در ذیل این خبر در قسمت نظرات با بیان آدرس دقیق به ما اطلاع دهید تا ما به سراغ آن ها برویم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سفارتخانه‌ها با احترام به قوانین به فعالیت خود ادامه دهند

چ سپتامبر 16 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: ضرورت دارد همه سفارتخانه‌ها با احترام به قوانین و هنجارهای بین‌المللی و در چارچوب نزاکت دیپلماتیک به فعالیت خود ادامه دهند. «سعید خطیب‌زاده» عصر چهارشنبه در مورد اظهارات برخی سفارتخانه‌های اروپایی در تهران گفت: همانگونه که در احضار سفیر آلمان در تهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000