دستگیری خانم بازیگر به اتهام پخش مواد مخدر

5f62109788222_5f62109788223 ریا چاکرابورتی یکی از جنجالی‌ترین و خبرسازترین چهره‌های این روزهای سینمای هند است. رفت و آمدهای مکرر او به اداره پلیس به خبر اول بسیاری از رسانه‌های هند تبدیل شده است.

این چهره شناخته شده سینمای هند که معشوقه سوشانت سینگ راجپوت بود بعد از مرگ راجپوت به شدت دچار دردسر شده است. به نظر می‌آید مرگ سوشات ابعاد و زوایای پنهان بسیاری داشته است که شاید این پرونده با سازمان مواد مخدر هند بتواند خیلی از معماها را حل کند و عدالت را اجرا کند. بعد از رفت و آمدها و بازجویی‌های فراوان و سه روز بازجویی فشرده (روز شنبه ۶ ساعت تمام و روز یکشنبه ۸ ساعت تحت بازجویی بود)، بالاخره روز گذشته سازمان مبارزه با مواد مخدر این سلبریتی مطرح را به خاطر پخش مواد مخدر دستگیر کرد. کی پی اس مالهوترا، معاون دفتر کنترل مواد مخدر، دستگیری او را تأیید کرد. درواقع پروسه کتبی و نهایی دستگیری ریا چاکرابورتی انجام شد و اتهامات دیگری علیه این بازیگر شناخته در هاله‌ای از ابهام وجود دارد.

با استناد به منابع، در بازجویی‌های مشخص شد که ریا به مصرف مواد مخدر و همچنین تهیه آنها برای سوشانت سینگ راجپوت بازیگری که حدود ۳ ماه قبل بر اثر خودکشی فوت کرد، اعتراف کرده است. او امروز سه شنبه هنگام خروج از اداره پلیس برای انجام تست‌های پزشکی (اعتیاد به مواد مخدر) دیده شد. از طریق چت‌های واتس آپ ریا معلوم شد که او درمورد ماریجوانا، یکی از مواد مخدرهای سنگین دیگر صحبت کرده است و سازمان مواد مخذر براساس همین چت‌ها، تحقیقات خود را شروع کرد. با این همه این بازیگر جوان در بازجویی‌های قبلی گفته بود که او خودش مواد مصرف نمی‌کرده و فقط برای سوشانت که به ماریجوانا اعتیاد داشته تهیه می‌کرده است. هفته گذشته سازمان مبارزه با مواد مخدر هند، برادر ریا، شوویک چاکرابورتی، مدیر خانه سوشانت سینگ و یکی از کارمندان این بازیگر مرحوم شده را بازداشت کرد. گفته میشد شوویک مواد مخدر را بدون اطلاع سوشانت در خانه او جاسازی می‌کرده است. بعد از دستگیری ریا، خواهر سوشانت پریانکا سینگ راجپوت گفت: «خدا با ماست»

ریا چاکرابورتی طی این بازجویی‌ها نام تعدادی از چهره‌های شناخته شده صنعت سینما اعم از بازیگر، تهیه کننده و کارگردان و… که با کارتل مواد مخدر ارتباط داشته و دارند را فاش کرده است و اعتراف کرده است که در مهمانی‌های شبانه سلبریتی‌ها مواد مخدر به وفور استفاده می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آخرین قیمت‌ها دربازار خودرو/پراید ۱۱۲ میلیونی شد

چ سپتامبر 16 , 2020
بازار خودرو از ۲۰ شهریور ماه استارت افزایش قیمت را زد و در بین این افزایش قیمت ها این بازار برای چند روزی ثبات را تجربه کرد و در حال حاضر قیمت ها در این بازار در حال تعدیل شدن هستند. افزایش قیمت ها در بازار خودرو که از ۲۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000