انتقاد معنادار توئیتری سردبیر سابق کیهان از تفاوت حکم طبری و سلطان سکه

سیاسی/ قضایی 5f620fb33bfe7_2020-09-16_17-44 حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و مهدی نصیری از تفاوت حکم طبری و حکم سلطان سکه انتقاد کردند.

مهدی نصیری، مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان در توئیتی نوشت: با کدام تفسیر حقوقی، عنوان "مفسد فی الارض" شامل سلطان سکه شده و با سرعت اعدام می شود اما سلطان رشوه، کارچاق کنی، خریدن قاضی و عامل بالاترین رسوایی در قوه قضاییه ی پس از انقلاب، حکمی چنین سبک می گیرد؟!

او این توئیت را با هشتگ طبری گیت منتشر کرد.

در همین راستا، حجت الاسلام محمدرضا زائری در پاسخ به او نوشت: برای این که سلطان سکه بدبخت نمی دانست که چگونه باید دهها نفر را آلوده کند و برای خود به عنوان تضمین حیات و بقا داشته باشد! طوری که اگر بخواهند به او دست بزنند پای خیلی بزرگان به ماجرا کشیده شود!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ماکرون: به چراغ نفتی بر نمی‌گردیم 

چ سپتامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل سخنان اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه علیه منتقدان استفاده از فناوری نسل پنجم اینترنت تلفن همراه، اعتراض برخی از مخالفان دولت و هواداران محیط زیست را برانگیخت. رئیس جمهوری فرانسه روز دوشنبه منتقدان استفاده از فناوری نسل پنجم اینترنت تلفن همراه (5G) را با «آمیش ها» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000