AFC حق ندارد صداوسیما را تحریم کند

5f61ff02e2a66_5f61ff02e2a68 معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره پخش رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما دچار تحریم بین المللی نیستیم و تحریم‌ها یک جانبه از سوی آمریکاست. آن‌ها اجازه ندارند این تحریم‌ها را به صداوسیما ارتباط دهند.

مهدی علی‌نژاد درباره حق پخش تلویزیونی در لیگ قهرمانان آسیا و مشکلاتی که برای ایران به وجود آمد، خاطرنشان کرد: ‌ای‌اف‌سی اعلام کرد به خاطر تحریم‌ها امکان پخش رویداد‌ها وجود ندارد. اما ما دچار تحریم بین المللی نیستیم و تحریم‌ها یک جانبه از سوی آمریکاست. آن‌ها اجازه ندارند این تحریم‌ها را به صدا و سیما ارتباط دهند. این تضییع حقوق میلیون‌ها هوادار است.

وی افزود: از سوی وزیر به اینفانتینو و از سوی فدراسیون فوتبال به شیخ سلمان اعتراض و مطرح شد این اتفاق دخالت سیاست در ورزش است و با قوانین منشور المپیک و ورزش مغایرت دارد. فدراسیون فوتبال به دنبال حل مشکل است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خانه‌های خالی تا پایان شهریور به سازمان امور مالیاتی معرفی می‌شوند

چ سپتامبر 16 , 2020
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۱۳.۴ میلیون واحد شناسنامه دار و ۱.۵ میلیون پیامک به مالکان بیش از یک خانه ارسال شده است. محمود محمودزاده اظهار کرد: از حدود ۲۸ میلیون واحد مسکونی در کل کشور تا امروز ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد شناسایی و در واقع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000