کسی‌ که ۲۰۰۰ روز مقاومت کرده می‌تواند ۴۰۰۰ روز دیگر هم ایستادگی کند

سیاسی/ بین الملل 5f61e89f616ca_5f61e89f616ce سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، نبرد آزادی تا زمان نابودی متجاوزان ادامه دارد.

یحیی سریع در صفحه کاربری خود در توییتر به مناسبت گذشت ۲۰۰۰ روز از حملات ائتلاف عربی تحت امر عربستان به این کشور نوشت: ملت بزرگ یمن، قهرمانان نیروهای مسلح و مجاهدان ارتش و کمیته‌های مردمی به یاری خداوند متعال موفق شدند در برابر ۲۰۰۰ روز حمله و تجاوز به کشورمان مقاومت کنند.

وی در ادامه افزود، مطمئناً کسی که با یاری خداوند در این دوره مقاومت کرده، قادر به ایستادگی ۴۰۰۰ روزه و بلکه بیشتر از آن است.

یحیی سریع همچنین اظهار کرد، نبرد آزادی و استقلال تا زمان آزادسازی کشور، شکست و نابودی متجاوزان و مزدوران ادامه دارد.

از سوی دیگر، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تصریح کرد، امروز روز متفاوتی بود، تاریخ ۲۰۰۰ روز ایستادگی شهروندان یمنی در برابر تجاوز و ننگ عادی‌سازان در واشنگتن را ثبت کرد.

الحوثی به مناسبت گذشت ۲۰۰۰ روز از حملات ائتلاف عربی به یمن عنوان کرد: یمن امروز نماینده عزت و خط مقابله با ظالمان، آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی همچنین تاکید کرد، ملت یمن از رهبری واقعی، زیرک و دارای ایمان راسخ برخوردار است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد، اماراتی‌ها و عربستانی‌ها و متحدان آنها در برابر صهیونیست‌ها سر خم می‌کنند و با ملت یمن که هیچ دشمنی با آنها نداشته‌اند، می‌جنگند.

وی همچنین گفت، این اقدامی مضحک و خنده‌آوری است، آنها در معرض ناامیدی و خفت قرار گرفته‌اند و در حال انتقام‌گیری از مسائل امت اسلامی و در رأس آن مسأله فلسطین هستند.

محمد علی الحوثی کشورهایی که اقدام به عادی‌سازی روابط با دولت اسرائیل کرده‌اند را نصیحت کرد که نسبت به این اقدام خود تجدیدنظر کنند.

وی از این کشورها خواست، دست‌کم با شهروندان امت خود به صورت مسالمت‌آمیز رفتار کنند.

وی تاکید کرد، این کشورها نماینده اسلام و اصول عربی نیستند بلکه بدترین تصویر انحطاط را به نمایش گذاشتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مسئله‌ی جماران ساده حل می‌شد اگر…

چ سپتامبر 16 , 2020
اجتماعی/ شهری و روستایی عضو شورای شهر تهران می‌گوید: مسئله‌ی ساخت و سازهای جماران و اختلاف میان شهرداری و دفتر ریاست جمهوری بسیار ساده حل می‎شد و این همه جنجال رسانه‌ای نیاز نداشت. اما او مقصر اصلی را دفتر ریاست جمهوری می‌داند. محمود میرلوحی درباره‌ی جنجال رسانه‌ای برای ساخت‌وسازهای نهاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000