راه اندازی رادیوی «عفاف و حجاب»

5f60f0726085f_5f60f07260862 ایستگاه رادیویی مجازی با موضوع "عفاف و حجاب" از سوی فرهنگسرای سرو آغاز به کار خواهد کرد.

نخستین ایستگاه رادیویی مجازی با عنوان "رادیو ریحانه" از سوی فرهنگسرای سرو و با موضوع عفاف و حجاب به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

موضوع عفاف وحجاب و تبیین مقولات مختلف در این زمینه محور اصلی این رادیوی مجازی خواهد بود که در قالب پادکست در فضای مجازی فرهنگسرای سرو در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

نخستین بخش رادیو ریحانه روز چهارشنبه، ۲۶ شهریورماه با حضور "معصومه بهرامی"، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده به عنوان کارشناس در فضای مجازی قابل دسترسی خواهد بود.

موضوع اصلی این برنامه بررسی موضوع عفاف وحجاب از دو منظر فردی و اجتماعی است که احترام به شخصیت زن و جلوگیری از ناهنجاری ها منظر فردی و حفظ کیان خانواده و سلامت نسل منظر اجتماعی مباحث را تشکیل می دهند.

فرهنگسرای سرو به عنوان دبیرخانه فعالیت های مرتبط با عفاف و حجاب از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سال جاری انتخاب شده و برنامه های مبسوطی را در این حوزه در دست اجرا دارد.

علاقمندان برای دسترسی به برنامه های این فرهنگسرا می توانند به نشانی @farhangsara_sarv مراجعه کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شاید عربستان هم روابط خود را با اسرائیل عادی ‌کند/ بن‌سلمان از چه کسی می‌ترسد؟

چ سپتامبر 16 , 2020
عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی سخت است. علمای سلفی عربستان هر چند حامی گروه های تندرو بوده اند اما به ظاهر (یا در باطن) مخالف عادی سازی روابط با اسرائیل هستند. به گزارش خبر فوری، بعد از عادی شدن روابط دو کشور بحرین و امارات با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000