توزیع ۳.۶ میلیون کیت تشخیص کرونا در بخش دولتی

توزیع ۳.۶ میلیون کیت تشخیص کرونا در بخش دولتی

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از توزیع بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار کیت کرونا در مراکز درمانی دولتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یوسفی، درباره آمار توزیع کیت‌های کرونا اظهار داشت: حدود ۸۰ درصد خرید کیت‌های کووید ۱۹ از شرکت‌های دانش بنیان و تولید داخل بوده است و با توجه به اینکه کشور با تحریم‌های ظالمانه مواجه است پشتکار و دانش علمی جوانان در این دوره حساس نشان از توانمند بودن آنها در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه‌های پزشکی دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار کیت تشخیصی برای مراکز درمانی دولتی توزیع شده است، افزود: بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار کیت استخراج نیز در ۶ ماه اول سال جاری برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارسال شده است.

رئیس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، خاطر نشان کرد: تمامی کیت‌های خریداری شده توسط هیأت امنا دارای مجوزهای لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی بوده و تاییدیه انستیتو پاستور را گرفته‌اند و از لحاظ کیفیت با کیت‌های خارجی برابر بوده و حتی در مواردی برتری دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

س سپتامبر 15 , 2020
بازتاب لغو سفر ظریف به آلمان، تحولات بازار ارز و طلا در کشور، انتقاد معاون اول مجلس از مجلس شورای اسلامی و… از تیترهای مطبوعات امروز است. بازتاب لغو سفر ظریف به آلمان، تحولات بازار ارز و طلا در کشور، انتقاد معاون اول مجلس از مجلس شورای اسلامی و… از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000