در بحث غرامت ابتدا باید همه جوانب سقوط هواپیمای اوکراینی روشن شود

معاون وزیر امور خارجه اوکراین گفت که محاسبات پرداخت غرامت ایران برای سقوط هواپیمای اوکراینی باید پس از مشخص شدن حقیقت پیرامون این حادثه انجام شود. یون ینین در گفت و گویی درباره هواپیمای اوکراینی که در..

معاون وزیر امور خارجه اوکراین گفت که محاسبات پرداخت غرامت ایران برای سقوط هواپیمای اوکراینی باید پس از مشخص شدن حقیقت پیرامون این حادثه انجام شود.

یون ینین در گفت و گویی درباره هواپیمای اوکراینی که در دی ماه سال گذشته در ایران به اشتباه مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرد، با گفتن این که کی‌یف تا کنون نتوانسته است ایران را متقاعد به در پیش گرفتن “رویکردی سازنده” کند، گفت که دریافت غرامت برای بستگان جان باختگان این حادثه غم انگیز، باید پس از دست یافتن به حقیقت این فاجعه مطرح شود.
ینین ادامه داد: بستگان جان باختگان نیز همین انتظار را دارند. بر اساس جزئیات رخ دادهایی که به سقوط هواپیمای اوکراینی منجر شد، محاسبات غرامتی را که باید به بستگان قربانیان، شرکت هواپیمایی و کشور اوکراین پراخت شود انجام خواهیم داد.

معاون وزیر خارجه اوکراین در ادامه برای اولین بار مطرح کرد: ما سه هدف را در تحلیل اطلاعات جعبه های سیاه دنبال می کردیم. می خواستیم ثابت کنیم که هواپیما نقص فنی نداشت، خلبان و گروه پرواز اشتباهی مرتکب نشدند و هواپیما در اثر حمله موشکی سقوط کرد. ما به هر سه هدف رسیدیم.

ینین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تعمدی در سقوط این هواپیما در کار باشد، گفت: در روند تحقیق، تمام احتمالات سنجیده می شوند. احتمال عمدی بودن این اقدام ایران نیز یکی از موار تحقیق است. اما به دلیل این که اطلاعات درباره تحقیقات کیفری ادامه دار محرمانه است، وزارت امور خارجه اوکراین از یافته های(این تحقیق) بی خبر است.

5f3d15c7f406f_2020-08-19_16-36

منبع: ایسنا

سقوط هواپیمای اوکراین
اوکراین
پرداخت غرامت

پست بعدی

احتمال اجباری شدن تزریق واکسن کرونا در استرالیا

چ آگوست 19 , 2020
نخست‌وزیر استرالیا گفته است که می‌خواهد واکسیناسیون ویروس کرونا را برای همه شهروندان کشورش اجباری کند. این سخنان اسکات موریسون پس از امضای توافق دولت استرالیا با شرکت چندملیتی داروسازی “آسترازنکا” اعلام شد. این شرکت انگلیسی – سوئدی واکسن بالقوه‌ای را که محققان دانشگاه آکسفورد در حال کار روی آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000