تبیین مهارت آموزی کودکان کار به روایت «شکلات تلخ»

603e5b87af63f_603e5b87af641 برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی سه شنبه ۱۲ اسفند ساعت ۱۶ به تبیین و بررسی مهارت آموزی برای کودکان کار می پردازد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان مستند «شکلات تلخ» در توضیح موضوع این برنامه که قرار است امروز ۱۲ اسفند از شبکه پنج پخش شود، گفت: در گفتگو با بیش از ۱۰۰ کودک کار به این نکته رسیدیم که همه این افراد تحت نظارت دیگران کار نمی کنند و برای خودشان مشغول کسب درآمد هستند.

وی ادامه داد: بخشی از این ماجرا و کار نکردن زیر نظر نهادها به فقر و نداری و بیکاری خانواده ها بر می گردد که نتوانسته اند کودک‌شان را با مهارت های جدید آشنا کنند.

احمدی بیان کرد: برنامه پیش رو به موضوع مهارت آموزی برای کودکان کار می پردازد که می تواند عاملی برای فاصله گرفتن آنها از محیط آسیب اجتماعی باشد.

مستند «شکلات تلخ» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج با محوریت کودکان کار و آسیب های اجتماعی روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مشاور سابق بن زاید خطاب به بایدن: آقای رئیس جمهور! متحد خود را مجازات می کنید و دشمنتان را تقویت؛ این چه هوش سیاسی است؟

س مارس 2 , 2021
سیاسی/ بین الملل عبدالخالق عبدالله، مشاور سابق بن زاید ولیعهد ابوظبی از سیاست های بایدن انتقاد کرد. عبدالخالق عبدالله، خطاب به بایدن نوشت: آقای رئیس جمهور! متحد خود را مجازات می کنید، شریکتان را تضعیف می کنید، به مخالف خود پاداش می دهید و دشمنتان را تقویت می کنید و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000