جهانگیری: عده ای دروغ می سازند و روی دروغ خود تحلیل می کنند

سیاسی/ دولت 603e1ac84e2c1_2021-03-02_14-30 معاون اول رئیس جمهوری گفت: کار تولیدکننده و صنعتگر عبور از مشکلات و ایجاد آبادانی برای کشور است اما برخی هستند که دروغ می سازند و روی دروغ خود تحلیل و ارزیابی می کنند.

اسحاق جهانگیری امروز در پنجمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب اظهار داشت: حتماً هر کدام از ما در کار و زندگی و فعالیتی که داریم با موانعی روبرو می‌شویم و اصلاً انسان‌های بزرگ در همین جاها تفاوت خودرا با دیگران نشان می‌دهند که علیرغم موانع، کارهای بزرگ کرده اند.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: کارهای خوب و ماندگاری که انجام گرفته را باید به عنوان سرمایه تلقی و به نسل جوان منتقل کنیم تا الگو سازی شود و نسل جوان احساس کند می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و موانع را پشت سر بگذارد.

جهانگیری گفت: اگر دائم از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که نمونه باشیم؛ دیگرانی در کشور هستند که زیاد به مشکلات می‌پردازند و حرف نزده را «زده» و مشکل نبوده را «بوده» می‌کنند و دروغ می‌سازند و روی این دروغ تحلیل و ارزیابی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کار تولید کننده و صنعتگر همواره سازندگی و ترسیم آینده خوب برای کشور بوده است. تولید کننده از دل سختی‌ها، کارهای نو و مهمی را استخراج می‌کند و ثابت می‌کند که سختی‌ها به هر حال تمام شدنی است و می‌توان از دل آن یک عمران و آبادانی برای کشور ایجاد کرد.

معاون اول رئیس جمهوری تأکید کرد: در این شرایط سخت که آمریکایی ها قصد زمین گیر کردن تولید و صنعت کشور را داشتند اما یک عده ایستادند و تولید کشور را سرپا نگه داشتند.

وی افزود: پیش بینی می‌کنم که این سختی‌ها تمام می‌شود و آینده‌ای خوب خواهیم داشت و می‌توان با استفاده از تجربیات این نسل کارکشته، مشکلات را پشت سر گذاشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تویوتا یاریس به‌عنوان خودروی سال اروپا برگزیده شد 

س مارس 2 , 2021
نسل چهارم تویوتا یاریس به‌عنوان خودروی برگزیده سال ۲۰۲۱ اروپا برگزیده شد. با وجود لغو نمایشگاه سالانه خودروی ژنو به دلیل شیوع ویروس کرونا، هیات داوران، متشکل از ۵۹ روزنامه‌نگاران صنعت خودرو از ۲۲ کشور در یک برنامه آنلاین، تویوتا یاریس، خودروی کوچک ژاپنی را از میان ۷ فینالیست برگزیدند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000