پایان عملیات مرمت پل تاریخی کاکارضا

60348a71c1a4f_60348a71c1a51

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از پایان عملیات مرمت و استحکام‌بخشی پل تاریخی کاکارضا با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سید امین قاسمی امروز چهارم اسفندماه، اظهار کرد: در این مرحله از عملیات مرمت، کف فرش سطح گذر پل و قسمت‌هایی که براثر وقوع سیل سال ۱۳۹۸ آسیب‌دیده بودند ترمیم و بازسازی شد.

وی با اشاره به این‌که در بخش عرشه پل، جان‌پناه و کنگره‌های سنگی نیز مرمت و استحکام‌بخشی شد، تصریح کرد: این پل در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۰ با شماره‌ ثبت ۳۸۴۶ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در خصوص اهمیت این پل تاریخی، عنوان کرد:‌ ‌پل کاکارضا مربوط به دوره پهلوی اول بوده و در شهرستان سلسله قرار دارد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهبود انسداد مزمن بینی با اسپری فلفل

س فوریه 23 , 2021
اسپری بینی که فلفل قرمز یکی از ترکیبات آن است می‌تواند به میلیون‌ها نفر با انسداد بینی مزمن کمک کند. این اسپری برای افرادی طراحی‌شده است که گرفتگی بینی آنان ناشی از آلرژی نیست‌ و ناشی از ورم غشای بینی غیر آلرژیک است. این بیماری درنتیجه تورم رگ‌های خونی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000