تخریب خلیج فارس توسط نفتی‌ها/ لزوم جلوگیری از دریاخواری در عسلویه

6033678d5d5fb_6033678d5d5fe

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب محیط زیست خلیج فارس و عسلویه توسط شرکت‌های نفتی، بر لزوم جلوگیری از دریاخواری تاکید کرد.

ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در تذکری کتبی خطاب به بیژن زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: اخیراً برخی شرکت‌های نفتی مستقر در پارس جنوبی برای احداث مراکز تفریحی اقدام به خشک‌کردن دریا و شمع‌کوبی در آن و تخریب اکوسیستم آبزیان کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است که در اسرع وقت از این‌گونه اقدامات که مصداق دریاخواری بوده و موجب تخریب محیط زیست و آسیب رساندن به خلیج فارس و شهرستان عسلویه می‌شود، جلوگیری شود.

رضایی بیان کرد: توسعه یک‌جانبه، نامتوازن و بی‌ضابطه پارس جنوبی به اندازه کافی در سه دهه گذشته طبیعت و محیط زیست استان بوشهر و خلیج فارس را ویران کرده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار پرهیز از تخریب خلیج فارس شد و بیان کرد: دیگر جایی برای تخریب جدیدتر نمانده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اهمیت تست «پاپ اسمیر» برای زنان/ خطر بروز سرطان دهانه رحم

د فوریه 22 , 2021
عضو جمعیت مامایی تهران گفت: بیشتر زنان از ۲۱ سالگی به بعد باید آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهند، زیرا برخی از زنان در خطر ابتلا به عفونت یا سرطان هستند. مرضیه ده بزرگی اظهار داشت: زنان باید فارغ از فعالیت جنسی‌، آزمایش پاپ‌ اسمیر را در برنامه درمانی و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000