کاخ سفید: اروپایی‌ها منتظر پاسخ ایران به شرکت در مذاکرات هسته‌ای هستند

سیاسی/ بین الملل 603401fd108e3_603401fd108e6 سخنگوی کاخ سفید در کنفرانسی خبری اعلام کرد که متحدان اروپایی واشنگتن در انتظار پاسخ ایران به شرکت در مذاکرات هسته‌ای هستند.

جن ساکی روز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت: مسئله در حال حاضر اینگونه است که اروپایی‌ها دعوت خود را فرستاده‌اند و منتظر پاسخی از سوی ایرانیان هستند.

یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که این اتحادیه در تلاش است تا جلسه‌ای غیررسمی را با مشارکت تمامی طرفین برجام و آمریکا برنامه‌ریزی کند.

این مقام اعلام کرده بود که هیچ دعوتی تاکنون انجام نگرفته است و چارچوب زمانی برای این جلسه درنظر گرفته نشده است اما قدرت‌های جهانی می‌خواهند هرچه زودتر توافق هسته‌ای را احیاء کنند.

ساعاتی پس از انتشار این خبر، کاخ سفید اعلام کرد که پیشنهاد میانجیگیری اروپا میان تهران و واشنگن را می‌پذیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روند نزولی قیمت دلار متوقف شد/ بازار ارز در فاز احتیاط

د فوریه 22 , 2021
تحت تاثیر اتفاقات رخ داده در حوزه سیاست، بازار ارز در فاز احتیاط قرار گرفت. در حالی که بازار ارز صبح امروز، در هنگام بازگشایی، روندی کاهشی را تجربه کرد اما از میانه روز روند نزولی قیمت‌ها متوقف شد و در شرایط کنونی فعالان بازار از ورود معامله‌گران به فاز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000