خانه ۱۳۰ میلیون دلاری سیلوستر استالونه به فروش می‌رسد؟

600ec9253291e_600ec92532920 سیلوستر استالونه و همسرش جنیفر فلاوین تصمیم گرفته اند خانه ۱۳۰ میلیون دلاری خود در لس آنجلس را به مقصد پالم بیچ، فلوریدا ترک کنند. گرچه این تنها خانه زوج مذکور نیست، اما بزرگ‌ترین خانه آنان محسوب می‌شود.

ستاره مشهور فیلم‌های "راکی" در سال ۱۹۹۰ زمینی به وسعت ۳.۵ هکتار را خریداری کرد و یک عمارت سفارشی را در آن ساخت و به خاطر ساخت این خانه مجلل نیز بیش از ۱۲۵۰۰۰ دلار قبض مالیاتی پرداخت.

 سیلوستر استالونه

خانه جدید یک عمارت هشت خوابه با ۱۲ حمام و یک کتابخانه است.. این خانه دارای دو آشپزخانه است و اتاق ناهار خوری دارای دیوار‌هایی نقاشی شده با دست است.

خانه

از امکانات جانبی خانه می‌توان به استخر و جکوزی اشاره کرد. همسایگان این ملک لاکچری، شامل دنزل واشنگتن، جاستین بیبر و هایلی بالدوین، ادی مورفی، راد استوارت، مجیک جانسون و مارک والبرگ هستند. اعتقاد بر این است که استالونه و فلاوین، کالیفرنیا را به مقصد پالم بیچ ترک می‌کنند، جایی که در اواخر سال گذشته، این ۳۵.۴ میلیون دلاری را خریداری کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابراز نگرانی وزیر کشور از فضای سرد و ساکت انتخابات ۱۴۰۰

د ژانویه 25 , 2021
سیاسی/ دولت وزیر کشور با ابراز نگرانی از فضای سرد و ساکت انتخابات ۱۴۰۰، گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی باید فعال‌تر شوند تا انتخابات باشکوهی برگزار شود. عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه پس از نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: چهار مساله امنیت، انتخابات، معیشت و سلامت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000