ارزش بیت کوین برای نخستین بار به ۴۱ هزار دلار رسید

5ff89683d1d79_5ff89683d1d7c قیمت ارز دیجیتال بیتکوین پس از کاهشی ۵ درصدی دوباره به روند صعودی خود بازگشت و برای نخستین بار به ارزش ۴۱ هزار دلار رسید.

به گزارش خبر فوری، به نقل از آرتی عربی، ارزش ارز دیجیتال بیتکوین پس از سقوطی ۵ درصدی از معاملات صبح امروز (جمعه) از ۴۰ هزار دلار به ۳۶.۶ هزار دلار رسید اما دوباره به روند صعودی خود بازگشت و این بار رکوردی بی سابقه در تاریخ خود به ثبت رساند و به ارزش ۴۱ هزار دلار رسید.

ارزش هر واحد بیتکوین از مارس ۲۰۲۰ تا دوم ژانویه ۲۰۲۱ حدود ۷۰۰ درصد افزایش داشته است و رقم ۳۰ هزار دلار را در کارنامه خود ثبت کرد درحالی که در نیمه دسامبر سال گذشته ارزش آن از ۲۰ هزار دلار فراتر نرفته بود.

کاهش ۵ درصدی ارزش بیتکوین در معاملات بازار ارزهای دیجیتال امروز طبق هشدار کارشناسان به علت اصلاح ناگهانی آن در بازار پس از ثبت رکورد ۴۰ هزار دلار بوده است.

به گفته بانک جی پی مورگان جریان سرمایه ورودی به بازار ارزهای دیجیتالی در ماه های پایانی سال قبل افزایش کاملا محسوسی داشته است و این مساله بدان معنا خواهد بود که پتانسیل رشد زیادی برای ارزهای دیجیتالی در سال ۲۰۲۱ متصور خواهد بود. بزرگ ترین بانک آمریکایی از احتمال رسیدن ارزش بیتکوین به ۱۴۶ هزار دلار در بلندمدت خبر داده است. در حال حاضر ارزش بازار بیتکوین ۵۷۵ میلیارد دلار برآورد می شود که در صورت تحقق قله پیش بینی شده چی پی مورگان، این میزان با رشد ۴.۶ برابری به ۲.۷ تریلیون دلار خواهد رسید.

بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

١٠ شغل پردرآمد جهان را بشناسید

ش ژانویه 9 , 2021
در میان پولسازترین مشاغل در سال گذشته فعالان در حوزه پزشکی در رتبه اول فهرست قرارگرفته اند و پس از آنها فعالان حوزه های اقتصادی و حسابداری بیشترین درآمد را در سال گذشته به از آن خود کردند. هر ساله مشاغل حوزه پزشکی یکی از پولسازترین مشاغل در دنیا شمرده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000