بولتون: ترامپ فوری صحنه سیاست را ترک کند

سیاسی/ بین الملل 5ff83445a196b_5ff83445a196d مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا تسخیر کنگره آمریکا به دست طرفداران دونالد ترامپ را فاجعه و روز وحشتناک برای آمریکا دانست.

جان بولتون گفت: این یک فاجعه و روز وحشتناک برای آمریکا بود به خصوص زمانی که می‌بینید رئیس جمهور آمریکا این جمعیت را تحریک می‌کند و مستقیما مسئول توهمی است که آن‌ها درباره لغو نتایج انتخابات به وسیله مایک پنس، معاون رئیس جمهور یا کنگره آمریکا داشتند.

جان بولتون افزود: دونالد ترامپ هیچ حد و مرز و هیچ فلسفه‌ای ندارد، اکنون ترامپ باید هر چه سریع تر صحنه سیاسی آمریکا را ترک کند، من فکر می‌کنم او مطمئنا بعد از بیستم ژانویه هم تلاش خواهد کرد نفوذ به دست آورد، او مطمئنا الان هم نفوذ دارد، اما قدرت ندارد و این کاملا متفاوت است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های دنیا

ج ژانویه 8 , 2021
سیاسی/ رهبری خبرگزاری‌های غربی در پوشش سخنان امروز رهبر انقلاب به تأکید ایشان بر اولویت برداشته شدن تحریم‌ها و ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس توجه کردند. خبرگزاری فرانسه به نقل از سخنرانی تلویزیونی مقام معظم رهبری نوشت که ایران عجله‌ای برای بازگشت آمریکا به برجام ندارد. این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000