انفجار بمب در مسیر خودروی گشتی صهیونیست ها در مرز لبنان

سیاسی/ بین الملل 5fe7046b40af2_2020-12-26_13-07 انفجار بمب در مسیر خودروی گشتی رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان منجر به زخمی شدن چند نظامی صهیونیست شد.

یک بمب کنار جاده ای صبح امروز در مسیر یک خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه "العدیسه" در مرز میان لبنان و فلسطین اشغالی منفجر شد.

منابع لبنانی گزارش دادند که در این انفجار، تعدادی از نظامیان صهیونیست زخمی و راهی بیمارستان شدند.

پایگاه خبری «الجدید» نیز به نقل از خبرنگار خود در این خصوص گزارش داد که گشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی حصار الکترونیک، در حال انجام عملیات پاکسازی در منطقه یادشده پایین‌تر از شهرک نظامی «مسکفعام» بوده که یک بمب در مسیر آنها منفجر می‌شود.

طبق این گزارش، پس از شنیده شدن صدای انفجار، صدای فریاد نظامیان این رژیم به گوش رسیده و خودروهای امدادی بلافاصله به محل اعزام شده‌اند.

گزارش بیشتری درباره جزئیات این خبر منتشر نشده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی به تازگی تحرکات مشکوکی را علیه مواضع نیروهای لبنانی در مرزهای این کشور با سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایران به چند دوز واکسن نیاز دارد؟

ش دسامبر 26 , 2020
مسئولان خبر دادند توانسته‌اند 16 میلیون دوز واکسن کرونا از سازمان بهداشت جهانی خریداری کنند. در شرایطی که مشخص نیست این واکسن‌ها چه زمانی به ایران برسد این پرسش مطرح است که برای رسیدن به ایمنی کامل، کشورمان به چند دوز واکسن نیاز دارد و برنامه مسئولان برای تامین آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000