فرانسه: با اظهارات بایدن درباره ترامپ موافقیم

سیاسی/ بین الملل 5fbab53225b00_5fbab53225b02 وزیر خارجه فرانسه امروز یکشنبه گفت که با جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره «بی‌مسؤولیتی» دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی این کشور «هم نظر» است.

ژان ایو لودریان در مصاحبه‌ای رادیویی و تلویزیونی گفت: «با جو بایدن هم نظرم و شاهد هستم که سخنان جو بایدن با واقعیت همخوانی دارد.»

جو بایدن در مورد تصمیم دونالد ترامپ برای عدم پذیرش شکست در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (۱۳ آبان) گفته بود که «بی‌مسؤولیتی» او «باورنکردنی» است.

ژان ایو لودریان با این حال گفت که به «استحکام دموکراسی آمریکا» باور دارد.

وی افزود که شرایط در آمریکا حدود روز هشت دسامبر (۱۸ آذر) «پیچیده» خواهد شد زیرا به ایالت‌ها «فشار» وارد خواهد شد تا نتایج انتخابات را به طور رسمی تائید نکنند.

وزیر خارجه فرانسه گفت: «دشوار خواهد شد اگر طی دو ماه آینده شاهد رفتارهایی از ایالات متحده در عرصه جهانی باشیم که تعهدات جمعی را زیر سوال می‌برد.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سندرز: ترامپ با دروغ و توطئه در حال تضعیف دموکراسی آمریکاست

ی نوامبر 22 , 2020
سیاسی/ بین الملل سناتور ایالت ومورنت آمریکا هشدار داد که رئیس جمهور مستقر این کشور با دروغ و توطئه در حال تضعیف دموکراسی آمریکاست. «برنی سندرز» در پیامی در توییتر هشدار داد که ترامپ و تیم وی در صدد تضعیف دموکراسی آمریکا هستند. وی در پیامی توییتری نوشت: «ما هرگز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000