مصوبات جدید شورای عالی بورس اعلام شد

5fb2d30655b73_2020-11-16_22-59 سخنگوی شورای عالی بورس گفت: در جلسه امشب شورای عالی بورس، تصمیماتی در خصوص افزایش سقف صندوق های سرمایه گذاری بر درآمد اتخاذ شد.

حسن قالیباف اصل در خصوص مصوبات این شورا گفت: در جلسه امشب شورای عالی بورس مقرر شد که سقف صندوق های سرمایه گذاری بردرآمد ثابت از ۳۰ به ۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: در خصوص تغییر جزئیات نصاب سهام در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت نیز تصمیم گیری شد.

قالیباف اصل افزود: به این ترتیب، مصوب شد حداقل ۵۰ درصد از مجموع ۲۰ درصد نصاب سهام، به سهام عدالت تخصیص یابد و حداقل اوراق دولتی در نصاب ها از ۱۰ به حداقل ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

سخنگوی شورای عالی بورس اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد بانک مرکزی در امور صدور مجوز برای صندوق های سرمایه گذاری وابسته به نهادهای مالی مرتبط با بانکها، تسریع و تسهیل کند. همچنین امکان تاسیس صندوق برای بانک‌های فاقد صندوق، فراهم و اجازه تاسیس بیش از یک صندوق برای بانک ها نیز صادر شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

كدام رسانه براى چه گروه سنى در آمريكا مرجع خبرهاى سياسى است؟/ اینفوگرافی

د نوامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل راديو NPR و نيويورك تايمز مرجع خبرى گروه سنى زير ٥٠ سال هستند. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000