جزییات قیمت بلیت هواپیما اعلام شد/ جدول

5fb10479ad4c8_2020-11-15_14-05 براساس مصوبه شب گذشته شورای عالی هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی مجازند حداکثر ۱۰ درصد به سقف نرخنامه مصوب خرداد ماه امسال اضافه کنند.

پس از حدود یک ماه کشمکش و جلسات متعدد، شب گذشته بالاخره تکلیف نرخ پروازهای داخلی بر اساس این مصوبه قیمت بلیت پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخی اعلام شده توسط انجمن شرکت های هواپیمایی در خرداد ماه ۱۳۹۹ به میزان ۱۰ درصد افزایش یافت. همچنین مقرر شد محدودیت ارزان ترین نرخ برای شرکت ها از جدول فوق حذف شده و از این به بعد هیچ حداقل قیمتی وجود نخواهد داشت. همچنین هیچ شرکت هواپیمایی مجاز به افزایش قیمت، بالاتر از سقف تعیین شده نیست.

گرچه تا کنون نرخنامه جدید در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی درج نشده است اما ایرلاین‌ها حق ندارند بلیت پروازهای داخلی خود را بیشتر از ۱۰ درصد گران‌تر از نرخنامه قبلی بفروشند که بر این اساس بالاترین قیمت به پرواز قشم ایر اختصاص دارد. حداکثر نرخ این پرواز در خرداد ماه امسال ۹۹۴ هزار ۹۰۰ تومان بود که با مصوبه شب گذشته قیمت بلیت آن نباید از یک میلیون و ۹۴ هزار و ۳۹۰ تومان تجاوز کند.

در پروازهای داخلی با مبداء تهران نیز ۶۰ مسیر و مقصد مختلف وجود دارد که حداکثر قیمت به پرواز تهران-چابهار با نرخ یک میلیون و ۸۶ هزار و ۵۸۰ تومان و کمترین قیمت به پرواز تهران-سمنان با ۴۸۱ هزار و ۸۰۰ تومان اختصاص دارد و برای مشاهده حداکثر مجاز قیمت بلیت هواپیما در ۵۸ مسیر پروازی دیگر نیز به نگاه کنید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اصلاح‌طلبان با شوق از روحانی حمایت کردند/ کرباسچی خرده‌حسابی با خاتمی ندارد

ی نوامبر 15 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می‌گوید اصلاح‌طلبان با شوق و اقبال از آقای روحانی حمایت کردند و الان کناره گرفتن برخی از آنها از دولت ناجوانمردانه است. در فاصله 7 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری 1400، از جبهه اصلاح طلبان هنوز صدای واحد رویکرد مشخصی دیده نمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000