تأکید بر غربالگری وسیع کرونا در کشور

تأکید بر غربالگری وسیع کرونا در کشور

وزیر کشور با تأکید بر لزوم انجام غربالگری وسیع در کشور گفت: مردم هم باید پای کار بیایند و خودمراقبتی را شروع کنند و رسانه ها موضوع کرونا را اولویت اول خود قرار بدهند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این سومین جلسه‌ای است که در این هفته برگزار کرده‌ایم. جلسه اول دو روز گذشته در رابطه با کمیته عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا بود و روز گذشته هم شورای اجتماعی کشور را به موضوع کرونا تخصیص دادیم و امروز هم با استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تصمیمات جدید را بررسی کردیم.

وزیر کشور تصریح کرد: امیدوار هستیم با مقطع جدیدی که شروع کرده‌ایم و اختیارات لازمی که به نهادها و دستگاه‌های اجرایی داده‌ایم بتوانیم از این مرحله با گام‌های بلندتری عبور کنیم.

رحمانی فضلی گفت: این جلسات برای تفکیک کارها نیست، بلکه برای تجمیع و هماهنگی بین ادارات و ستادهای مختلف است. ما بیشتر نقش پشتیبانی همکارانمان در وزارت بهداشت را داریم.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به الان تصمیم قطعی ما بر این بوده است که غربالگری و تشخیص با سرعت و وسعت بیشتری انجام شود و همه امکانات چه نیروی انسانی و دیگر امکانات را بسیج کرده‌ایم تا به این مهم برسیم.

وی افزود: دولت قول داده است منابعی را برای انجام این برنامه‌ها در اختیار این کمیته قرار دهد که امیدواریم به زودی محقق شود.

رحمانی فضلی گفت: ما توقع داریم رسانه‌ها مباحث مربوط به کرونا را در اولویت خود قرار دهند و پا به پای نهادهایی که در میدان هستند، عمل کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: رسانه‌ها باید در همگرایی و اقناع سازی مردم تلاش بیشتری کنند.

وی گفت: امیدواریم با تصمیمات گرفته شده بتوانیم با انسجام بیشتر از این مقطع عبور کنیم اما باز هم می گویم برای موفقیت نیاز به همکاری مردم داریم و یادآوری می‌کنم که اولین گام در این مسیر، خودمراقبتی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

 ارسال سلاح و نیروی نظامی از ایران به ارمنستان را کاملا تکذیب می‌کنم

د نوامبر 2 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی نماینده ویژه ایران برای حل مناقشه قره‌باغ گفت: ما از هر دو طرف درگیر بارها تقاضا کردیم که دقت و مراقبت کنند که گلوله های آنان به سمت مرز ایران نیاید و تلاش کردیم تا این مساله به تنش تبدیل نشود. عراقچی در گفت‌وگو با شبکه ITV […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000