۶۷ کارآزمایی بالینی طب ایرانی در مقابله با کرونا کد اخلاق گرفتند

۶۷ کارآزمایی بالینی طب ایرانی در مقابله با کرونا کد اخلاق گرفتند

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، گفت: سازمان جهانی بهداشت بر استفاده از ظرفیت طب مکمل در نظام سلامت کشورها تاکید دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نفیسه حسینی یکتا، با اشاره به اپیدمی کرونا، اظهار داشت: شرایط فعلی، شرایط رزم و بحران است و با دید عقلایی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها در این شرایط رزم باید مد نظر قرار گیرد و استفاده از هر سلاحی برای توانمند شدن نظام سلامت و بهره‌گیری از مکاتب درمانی مختلف ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ادغام خدمات طب سنتی ایرانی در نظام سلامت و آموزه‌های راستی‌آزمایی شده این حوزه می‌تواند به این شرایط کمک کند.

حسینی یکتا با اشاره به دستاوردهای طب ایرانی در مقابله با کرونا، گفت: ۶۷ کارآزمایی بالینی کووید ۱۹ با رویکرد طب سنتی، طب مکمل و گیاهان دارویی، کد اخلاق گرفته‌اند و تعدادی از این دستاوردها به ستاد ملی کرونا تقدیم شده است.

سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت اظهار امیدواری کرد: این برنامه‌ها و دیگر فعالیت‌ها در این حوزه، موجب تقویت و حتی تغییر نگرش موجود در این زمینه شود و از نتایج کارآزمایی‌های موجود در شرایط فعلی بتوانیم برای ارتقای نظام سلامت بهره ببریم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

قیمت‌های نجومی در بازار گوشی تلفن همراه

ی اکتبر 25 , 2020
با فراگیر شدن شیوع ویروس کرونا، گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ تبدیل به یکی از ملزومات بیشتر اقشار جامعه شده‌اند، لوازمی که قیمت‌هایشان این روزها نوسان شدسدس را تجربه می‌کند. اگر خدای نکرده گوشی موبایل یا تبلت شما دچار مشکل شود و نتوانید تعمیرش کنید باید فاتحه حداقل چند میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000