پرداخت بدون مشکل «وام ازدواج»/بانک مرکزی به «نظارت بعد از پرداخت» ورود کند

5f795ec5e035e_2020-10-04_09-03

بدنبال ایجاد اختلال در ثبت نام و پرداخت وامهای ازدواج، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیش از این بر لزوم تدوین دستورالعمل هایی برای نظارت بیشتر بر توزیع وام و جلوگیری از مشکلات تاکید کرده بود.

به نظر می رسد مشکلات یاد شده همچنان ادامه داشته و بانک مرکزی هنوز برای تدوین این دستورالعمل ها ورود نکرده است.

محمد مهدی تندگویان در این باره اظهار کرد: مشکل خاصی در پرداخت وام ازدواج وجود ندارد و کما فی‌السابق در حال پرداخت است اما بانک مرکزی هنوز در تدوین دستورالعمل‌های لازم برای نظارت بعد از پرداخت وام ورود نکرده است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه افزایش مبلغ وام ازدواج به ۵۰ میلیون تومان می‌تواند شبکه بانکی را در تامین اعتبارات با مشکلاتی مواجه کند، گفت: خواستار این بودیم تا دستوالعملی برای نظارت بعد از پرداخت وام‌ها تدوین شود اما متاسفانه بانک مرکزی هنوز به این مسئله ورود نکرده است.
وی با اشاره به اینکه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص ایجاد مشکلات اعتباری بانکیها برای پرداخت وام ازدواج قبلا هشدارهایی داده بود، گفت: افزایش مبلغ وام ازدواج می‌تواند مشکلاتی را نظیر مورد معامله قرار دادن آن ایجاد کند و رفع این مشکلات نیازمند تدوین دستوالعمل‌های ویژه‌ای از سوی بانک مرکزی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پاره شدنِ لایه محافظ مغزِ یک زن آمریکایی حین انجام تست کرونا

ی اکتبر 4 , 2020
یک آزمایش پزشکی نشان می‌دهد که انجام تست کرونا از راه بینی به لایه اطراف جمجمه یک زن آمریکایی آسیب رسانده و منجر به ترشح مایع نخاعی-مغزی از بینی او شده است. طبق بررسی پزشکان که نتیجه آن در ماهنامه انجمن پزشکی آمریکا (JAMA Otolaryngology–Head & Neck Surgery) منتشر شده، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000