عملکرد عجیب دانشگاه آزاد در کرونا / شهریه‌ها را گرفت؛ سامانه انتخاب واحد را بست!

5f71c446aa0eb_2020-09-28_14-38

با گذشت ۶ روز از آغاز مهرماه، شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد با وجود پرداخت شهریه، هنوز موفق به انتخاب واحد نشده اند.

علت عدم انتخاب واحد دانشجویان، مشکلات فراوان موجود در سامانه انتخاب واحد و نیز برنامه ریزی نادرست مسئولان دانشگاه در نحوه ارائه دروس بوده است.

این در حالی است که از زمان معمول انتخاب واحد، حدود یک گاه گذشته است.

عملکرد نامطلوب دانشگاه آزاد در زمان انتخاب هر ترم مشهود است، اما امسال همزمان با شیوع کرونا، با وجود آنکه حتی آموزش نیز قرار است آنلاین انجام شود، مشکلات فوق نه تنها مرتفع نشده بلکه تشدید شده است.

با این وجود، مسئولان دانشگاه آزاد تاکنون حتی درمورد تعیین تکلیف دانشجویانی که موفق به انتخاب واحد نشده اند، اطلاع رسامی هم نکرده اند.

نکته قابل توجه اینکه نیمی از شهریه این دانشجویان قبل از انتخاب واحد از آن‌ها دریافت شده و یک سوم شهریه متغیر نیز تا ۵ مهر اخذ شده. یعنی با وجود دریافت حدود ۷۰ درصد شهریه از دانشجویان، نه تکلیف کلاس‌ها و دروس مشخص است و نه حتی انتخاب واحد دانشجویان.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۹۰ فوتی کرونا در شبانه روز گذشته / ۳۵۲۱ تن دیگر مبتلا شدند

د سپتامبر 28 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000