سامانه تطبیق کدملی برای دریافت واکسن به داروخانه‌ها تحویل شده است

سامانه تطبیق کدملی برای دریافت واکسن به داروخانه‌ها تحویل شده است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سامانه تطبیق کدملی برای دریافت واکسن آنفلوآنزا به داروخانه‌ها تحویل داده شده است اما چون هنوز واکسنی به آنها داده نشده این سامانه فعلا غیرقابل استفاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا سامانه تطبیق کد ملی به داروخانه‌ها تحویل شده است یا خیر گفت: هنوز واکسن به داروخانه‌ها توزیع نشده و این واکسن باید اول به داروخانه‌ها داده شود و بعد از سامانه تطبیق کد ملی استفاده شود.

وی افزود: این سامانه طراحی شده و در اختیار داروخانه‌ها قرار گرفته است اما چون هنوز این واکسن به داروخانه‌ها داده نشده از این سامانه هم استفاده‌ای نمی‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا دیگر طرح تحول سلامت در بیمارستان‌ها اجرا نمی‌شود گفت: تغییری در طرح تحول سلامت ایجاد نشده و همچنان در حال اجرا است و هزینه‌ای از بیماران در ابتدای پذیرش گرفته نمی‌شود و تا به الان هم گزارشی مبنی بر این تخلف نداشته‌ایم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

زبان تهدید هرگز علیه ترکیه کارایی ندارد

د سپتامبر 21 , 2020
سیاسی/ بین الملل سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در آستانه نشست اتحادیه اروپا در ۲۴ و ۲۵ سپتامبر گفت، سیاستمداران اروپایی باید بدانند که زبان تهدید مانع از پیشروی ترکیه نمی‌شود. ابراهیم کالین در مصاحبه با خبرگزاری «دمیرورن» گفت: تحریم‌ها علیه ترکیه و زبان اخاذی و تهدید هرگز علیه ترکیه موفق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000