خاویر باردم به «رییس خوب» رسید/ حضور در یک کمدی درام

خاویر باردم به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد تا در یک فیلم بلند سینمایی با عنوان «رییس خوب» نقش‌آفرینی کند.

فیلم «رییس خوب» با بازی خاویر باردم به کارگردانی فرناندو لئون د آرانوآ و با تم‌های اجتماعی که در فیلم «دوشنبه‌ها در آفتاب» مورد توجه بود، ساخته می‌شود.

«دوشنبه‌ها در آفتاب» فیلمی بود که سال ۲۰۰۲ باردم جوان با بازی در آن به شهرت رسید. این فیلم توانست در سال ۲۰۰۳ پنج جایزه گویا، از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کند.

خبر ساخت این فیلم که آن را خود فرناندو لئون تهیه می‌کند و فیلمبرداری‌اش از اکتبر شروع می‌شود، در آستانه شروع جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۰ اعلام شد.

گفته شده این فیلم کمدی-دارم باردم را در نقش اصلی خواهد داشت و او در قالب یک رییس خوب ظاهر می‌شود که وجهه‌ای کاریزماتیک دارد و مالک یک کارخانه خانوادگی است که تلاش دارد تا یک جایزه دیگر برای فوق‌العاده بودن کسب و کارش دریافت کند.

این رییس خوب برای بهبود بهره‌وری در یک هفته و پیروز شدن در رقابت، از همه خطوط قابل تصور عبور می‌کند و حتی زندگی خصوصی کارمندانش را به هم می‌ریزد.

«رییس خوب» بیشتر عوامل تولید و هنری تیم سازنده «دوشنبه‌ها در آفتاب» را دارد که آرانوآ سازنده آن در سال ۲۰۰۲ بود. آن فیلم موفق شد تا جایزه بهترین فیلم جشنواره سن‌سباستین را از آن خود کند و ۱۳.۵ میلیون دلار نیز در گیشه فروش کرد.

آرانوا از فیلم «رییس خوب» به عنوان یک کمدی سیاه یاد کرد که زندگی و کار یک خانواده را به شخصیت خاویر باردم گره می‌زند.

وی از همکاری مجدد با باردم ابراز خوشوقتی کرد و گفت ۱۸ سال بعد بار دیگر در یک پروژه و این بار از منظری دیگر به مقوله‌ای در محیط اجتماعی-حرفه‌ای می‌پردازند.

این دو با هم یک همکاری دیگر هم داشتند که فیلم «پابلو دوست داشتنی» بود که در بخش رقابتی جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

فیلم جدید پنجمین فیلمی است که لئون د آرانوآ کارگردانی می‌کند و در استودیوی خود وی ساخته می‌شود. فیلم «پرنسس‌ها» که سال ۲۰۰۵ در کمپانی وی ساخته شد ۶ جایزه گویا برد. فیلم دیگر وی «یک روز عالی» با بازی بنسیو دل تورو و تیم رابینز در بخش دوهفته کارگردان‌های کن به نمایش درآمد.

5f5a024c83418_5f5a024c8341b

منبع: ورایتی

سینما
خاویر باردم

پست بعدی

تجمع اعتراض‌آمیز مردم قزوین در محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص)

پ سپتامبر 10 , 2020
مردم شهر قزوین همزمان با سایر استان‌های کشور ظهر امروز با برگزاری تجمع اعتراض خود را به توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اعلام کردند. مردم قزوین ظهر امروز با برپایی تجمعی در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین اعتراض خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000