صدور مجوز برگزاری سه جشنواره سینمایی

دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه “صنعت بیمه”، اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه”سابات”و اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه “سلفی20″را صادر کرد. دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه “صنعت بیمه”،از تاریخ 3تا6 آذر99 در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.
همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری ا..

دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه “صنعت بیمه”، اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه”سابات”و اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه “سلفی20″را صادر کرد.

دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری برای اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه “صنعت بیمه”،از تاریخ 3تا6 آذر99 در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.
همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه”سابات”از تاریخ 10 تا13آبان99 در شهر یزد و به دبیری مجید جوادیان زاده با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.
این خبر می افزاید؛ دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه”سلفی20″از تاریخ 1مهر تا5 آبان99 در فضای مجازی و به دبیری مریم دوستی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش آثار دیداری، شنیداری موافقت کرد.

منبع: روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری

پست بعدی

دو دختربچه ۱۸ و ۱۵ ماهه در جوی آب خفه شدند

ی سپتامبر 6 , 2020
دو دختر بچه ۱۸ و ۱۵ ماهه روز جمعه در روستای نعمت آباد خفر به دلیل افتادن در جوی آب دچار خفگی شده بودند. روز جمعه ۱۴ شهریور، دو بار به علت غرق شدگی دو کودک با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته شد. او افزود: در حادثه نخست، دختر بچه ۱۸ ماهه در روستای نعمت آباد خفر به دلیل افتادن در جوی آب دچار خفگی شده بود که بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس بر بالین این کودک حاضر شدند. رحمانیان ادامه داد: کودک بدون علایم حیاتی بود که توسط تیم اورژانس تحت احیا قلبی، ریوی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه با وجود اقدامات و تلاش‌های پرسنل ۱۱۵ و بیمارستان خفر، کودک جان خود را از دست داد. مدیر روابط عمومی اورژانس شهرستان جهرم اظهار کرد: همچنین در حادثه دیگری، دختر بچه ۱۵ ماهه درمنطقه هرموج به دلیل غرق شدن دچار تنگی نفس شدید شده بود که کودک توسط تیم اورژانس پس از اقدامت اولیه و حیاتی به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شد و خوشبختانه حال کودک مساعد گزارش شده است. رحمانیان به والدین توصیه کرد: به هیچ وجه کودکان خردسال خود را کنار تشت‌های آب، وان حمام، لگن‌ها و یا حوضچه‌های و جوی‌های کوچک آب حتی اگر ع..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000