واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

کرج – رئیس اورژانس استان البرز از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه کرج خبر داد که ۲۵ مصدوم و دو فوتی برجا گذاشته است.

دکتر مهرداد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساعت ۷ صبح امروز چهاردهم شهریور ماه واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس استان البرز اعلام شد.

وی گفت: بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی و شش دستگاه آمبولانس و در ادامه به علت تعداد بالای مصدومین، سه آمبولانس دیگر اورژانس به این تعداد اضافه شدند.

رئیس اورژانس استان البرز افزود: این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و دو فوتی (یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله) داشت.

دکتر بابایی همچنین اضافه کرد: بالگرد اورژانس هوایی استان طی سه سورتی پرواز، در مجموع هفت بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد (پنج مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق و دو مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس منتقل شدند.

وی گفت: اتوبوس آمبولانس نیز تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد. مصدومین توسط آمبولانس‌های اورژانس البرز به بیمارستان‌های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.

گفتنی است؛ عوامل نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر و آتش نشانی و راهداری ضمن حضور به موقع همکاری و کمک شایانی در تأمین امنیت و رهاسازی مصدومین و جمع آوری صحنه به اورژانس البرز کردند.

پست بعدی

توصیه یک اندیشکده به رقیب ترامپ در مورد ایران/ آیا جو بایدن قصد دور زدن ایران را بعد از پیروزی در انتخابات دارد؟

ج سپتامبر 4 , 2020
از نظر تحلیلگر اندیشکده" Responsible Statecraft "، بایدن ابتدا باید بدون پیش شرط به برجامی که ترامپ از آن خارج شد بازگردد و بعد هم به شرکت‌های آمریکایی اجازه دهد که با ایران رابطه تجاری برقرار کنند. ب..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000