مشاور ارشد ترامپ از کاخ سفید می‌رود

مشاور ارشد کاخ سفید اعلام کرد، اواخر اوت از دولت دونالد ترامپ خارج می‌شود و به تمرکز روی خانواده‌اش نیاز دارد.

در بیانیه خانم کلیان کانوی آمده است: من در اواخر همین ماه از کاخ سفید می‌روم.

کانوی سومین مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ بود. جورج کانوی، همسر او هم به دلایل مشابهی از پروژه لینکلن خارج شد. جورج کانوی از منتقدان ترامپ است و پروژه لینکلن هم در واقع گروهی است که از سوی جمهوری‌خواهان ضد ترامپ تشکیل شده است.

کلیان کانوی پیشتر قرار بود در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان سخنرانی کند اما اکنون دیگر مشخص نیست که این اقدام صورت می‌گیرد یا خیر.

تنش‌های سیاسی میان او و همسرش در سال‌های اخیر در کانون توجه قرار گرفته بود. جورج کانوی همواره از منتقدان ترامپ بوده اما انتقادهای او بعد از پیوستن به پروژه لینکلن تندتر شد.

5f433353409a2_5f433353409a4

منبع: ایسنا

مشاور ترامپ
استعفا

پست بعدی

«شاد» ارزان می‌شود اما رایگان نه!

د آگوست 24 , 2020
در سال تحصیلی گذشته کم و کسری‌های زیادی در سامانه شاد وجود داشت. بسیاری از معلم‌ها، دانش‌آموزان و خانواده‌ها ناراضی بودند. هزینه‌های گزاف اینترنت و سرعت پایین آن مهم‌ترین علت گله آنها بود. اواخر سال تحصیلی گذشته بود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی خبر داد که شبکه شاد برای دانش‌آموزان تا پایان خرداد رایگان شده است. آنطور که وزیر جوان خبر داده بود، پیش‌بینی می‌شد سال تحصیلی آینده هم اوضاع به همین منوال باشد؛ اما درست در آستانه سال تحصیلی جدید محمود حبیبی، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد اینترنت شاد رایگان نیست و دانش‌آموزان و معلمان هرقدر از شاد استفاده کنند، باید آبونمان ماهانه را پرداخت کنند. هرچند سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد مجلس به صورت جدی پیگیر رایگان‌کردن سامانه شاد است، باید ببینیم پایان این کشمکش به کجا خواهد رسید. در سال تحصیلی گذشته کم و کسری‌های زیادی در سامانه شاد وجود داشت. بسیاری از معلم‌ها، دانش‌آموزان و خانواده‌ها ناراضی بودند. هزینه‌های گزاف اینترنت و سرعت پایین آن مهم‌ترین علت گله آنها بود. بسیاری از..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000