ترامپ: تنها در صورتی که تقلب شود، در انتخابات شکست می‌خورم

5f3b7a46e941f_5f3b7a46e9421

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر شائبه‌هایی را درباره روند انتخاباتی در آمریکا ایجاد کرد و گفت تنها در صورتی در انتخابات نوامبر شکست می‌خورد که تقلب شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، این اظهارات دونالد ترامپ دوشنبه در پایان سخنرانی برای هوادارانش در شهر اوشکوش ویسکانسین و در حالی که مردم را برای رای دادن ترغیب می‌کرد، مطرح شد.

این اظهارات به دنبال چندین ماه ادعای بدون مدرک از جانب ترامپ بیان می‌شود که رای‌گیری پستی گسترده در دوران پاندمی کرونا را دعوت از تقلب برای حضور در انتخابات می‌داند.

ترامپ گفت: ما باید در انتخابات پیروز شویم. نمی‌توانیم بازی بخوریم. بروید و رای دهید. اگر رای‌گیری غیابی انجام دادید، اطمینان حاصل کنید که رای شما شمارش می‌شود. از این مساله مطمئن شوید چون تنها راهی که ممکن است ما در انتخابات شکست بخوریم این است که در انتخابات تقلب شود. این را به یاد داشته باشید. این تنها راهی است که ممکن است ما در انتخابات ببازیم، پس باید خیلی مراقب باشیم.

دونالد ترامپ تنها ساعاتی پیش از آغاز کنوانسیون ۲۰۲۰ دموکرات‌ها برای اعلام رسمی نامزدی جو بایدن برای ریاست جمهوری آمریکا گفت: تنها راهی که آنها ممکن است در انتخابات پیروز شوند، همین است و ما نمی‌توانیم چنین اجازه‌ای بدهیم.

براساس نظرسنجی‌های جدید، جو بایدن در سراسر آمریکا و شماری از ایالت‌های چرخشی از ترامپ جلوتر است.

در همین حال، دموکرات‌ها به شدت در حال بررسی سرویس پست آمریکا هستند و هفته گذشته به ایالت‌ها هشدار دادند که نمی‌توان تضمین کرد که تمام رای‌گیری‌های پستی برای انتخابات نوامبر به موقع برای شمارش برسند، حتی اگر رای‌دهندگان دستورالعمل ایالتی را اجرا کنند.

این افشاگری پس از آن انجام شد که لوئیس دی‌جوی، رئیس سرویس پست آمریکا تغییرات بسیاری را در این سازمان انجام داد که شامل حذف تعدادی از ماشین‌های دسته‌بندی نامه‌ها می‌شود و این اقدام انتقادهایی را به دنبال داشت. دی‌جوی این اقدامات را با هدف کاهش هزینه‌ها و کمک به این سازمان دانسته که از مدت‌ها پیش با مشکلات مالی مواجه بوده است.

ترامپ از رئیس سازمان پست آمریکا که از حامیان مالی بزرگ جمهوری‌خواهان بوده، استقبال کرده است و اتهام تضعیف این سازمان از سوی دولتش را نمی‌پذیرد.

منبع: انتخاب

دونالد ترامپ
انتخابات 2020

پست بعدی

کاری که باعث وحشت داوران «عصرجدید» شد/ ویدئو

س آگوست 18 , 2020
سرنا_شب گذشته اجراهای خاص و مخاطره آمیز یکی از شرکت کنندگان «عصر جدید» موجب حیرت و وحشت داوران شد. در بخش اول این قسمت که یکشنبه شب روی آنتن رفت، سه شرکت کننده روی صحنه رفتند. یونس مسعودی به همراه فرزندانش سینا و السانا اجرای جذاب و خاصی روی صحنه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000