آماده باش در مقابل موج جدید کرونا همراه با آنفلوانزا

آماده باش در مقابل موج جدید کرونا همراه با آنفلوانزا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر آمادگی نظام سلامت در مقابله با موج جدید بیماری کرونا همزمان با آنفلوانزا در پاییز تاکید کرد.

جلیل کوهپایه زاده، روز شنبه در نشست خبری به ارائه گزارشی از وضعیت مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای کرونا پرداخت.

وی با اشاره به خدمات کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا در شروع این بیماری در کشور، گفت: ما توانستیم موج اول بیماری را خیلی خوب مدیریت کنیم و در موج دوم تا حدودی دچار مشکل شدیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با اشاره به فصل پاییز و شیوع آنفلوانزا، افزود: آنچه مسلم است اینکه در پاییز موج خطرناکی از بیماری آنفلوانزا در همه دنیا رخ خواهد داد و امسال این بیماری احتمال دارد با کرونا تشدید شود.

کوهپایه زاده تاکید کرد: با توجه به احتمال شیوع همزمان آنفلوانزا و کرونا در پاییز، باید این آمادگی را داشته باشیم که به خوبی از این بحران عبور کنیم

پست بعدی

آموزش مجازی برای بچه های پولدارها است و اکثریت جامعه ایران نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند

ش آگوست 15 , 2020
نماینده استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: درصد جمعیت زاهدان حاشیه نشین هستند و نمی توانند از آموزش مجازی استفاده کنند. حسینعلی شهریاری نماینده استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبر فوری گفت: گوشی های هوشمند چند میلیونی شده و خیلی از خانواده‌های متوسط هم نمی‌توانند تهیه کنند. وی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000