تست ۲۵۰۱ نفر دیگر مثبت شد/ ۱۶۹ بیمار جان خود را از دست دادند

5f36599c2f0f7_2020-08-14_14-00

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید-19 در کشور را اعلام کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 2هزار و 501 تن بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.

دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر رسید.

وی گفت:متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۹۳ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت:تا کنون دو میلیون و ۸۱۲ هزار و ۴۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

آمار مبتلایان
آمار فوتی ها
ویروس کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت
وضعیت هشدار
وضعیت قرمز

پست بعدی

«دی کاپریو» با «سونی پیکچرز» قرارداد بست

ج آگوست 14 , 2020
کمپانی تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر دیویسون» برای همکاری با کمپانی «سونی پیکچرز اینترتینمنت» قرارداد چندساله بست. به گزارش خبر فوری به نقل از ددلاین، کمپانی «اپین وی پروداکشنز» برای تولید محصولات سینمایی با کمپانی «سونی پیکچرز» قرارداد چندساله بست. این دو کمپانی در حال حاضر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000