طرحی برای علی حاتمی/ تصویر

5f356ca5e0db5_5f356ca5e0db8 بهزاد خورشیدی، هنرمند به مناسبت زادروز علی حاتمی (۲۳ مردادماه) پوستری از چهره این هنرمند فقید طراحی کرده است.

بهزاد خورشیدی در توضیح این اثر نوشته است:

“علی حاتمی اگر زنده بود، امروز ۷۶ ساله می‌شد. درون‌مایه تمامی آثار حاتمی بر اساس ویژگی‌های قومی و انسان‌های رشدیافته در این باورها و اعتقادات، شکل گرفته است. شخصیت آثار او اغلب شبیه‌ترین افراد به خصلت و باورهای قومیت‌های ایرانی هستند. حاتمی که تقریباً تمامی آثارش را بر اساس فیلم‌نامه‌هایی از خودش ساخته است در انتقال فضا، زمان و شرایط اجتماعی دوره تاریخی که در فیلمش به تصویر کشیده، بسیار موفق بوده است.

دیالوگ‌های فیلم‌های او بسیار درخشان و قابل توجه هستند و در سینمای ایران اگر بی‌نظیر نباشند، حتماً کم‌نظیر هستند. مجموعه‌های تلویزیونی سلطان صاحبقران و هزاردستان نیز به اندازه آثار سینمایی‌اش مورد توجه بسیار قرار گرفتند.

برای من در تصویرسازی و گرافیک، پرداختن به چهره برجسته فرهنگ و هنر ایران زمین بسیار شوق انگیز است.

علی حاتمی( شاعر سینمای ایران)

آیین چراغ خاموشی نیست!”

منبع: ایسنا

پست بعدی

توزیع «رمدسیویر» ایرانی از هفته آینده/چرا آمار کرونا دقیق نیست

پ آگوست 13 , 2020
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از توزیع داروی «رمدسیویر» تولید داخل از هفته آینده خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ظفرقندی، در نشستی که در محل سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی برگزار شد، به شرایط ناشی از کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: شرایط پیچیده است و به این زودی هم امکان کنترل بیماری وجود ندارد بنابراین دغدغه اصلی این است که باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا با حداقل آسیب و در زمان کوتاه‌تری بتوانیم بیماری را مدیریت و کنترل کنیم. وی با بیان اینکه این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود، افزود: بارها در جلسات متعدد اعلام کرده‌ام که اگر یک عزم ملی و مسئولیت اجتماعی ایجاد نشود، گرفتار همین شرایطی می‌شویم که در پیک دوم اتفاق اف..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000