بررسی علل سقط مکرر در برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

بررسی علل سقط مکرر در برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

علل سقط مکرر، با حضور متخصص زنان و زایمان در برنامه تلویزیونی پایان ناباروری، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه تلویزیونی پایان ناباروری که تا کنون سه فصل از آن با مشارکت گروه دانش شبکه چهار سیما و پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا تولید شده است، در این قسمت به موضوع سقط مکرر و علل آن می‌پردازد.

در این قسمت از برنامه که شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، آتوسا کریمی، متخصص زنان و فلوشیپ ناباروری و سعید آراسته، متخصص اورولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه، اعضای تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، درباره علل زنانه و مردانه سقط مکرر جنین گفتگو می‌کنند.

سقط مکرر جنین به دو تا سه بار از دست دادن خودبه‌خودی جنین در سه‌ماهه نخست بارداری اطلاق می‌شود و در این برنامه علل بروز سقط مکرر و فاکتورهای مردانه و زنانه دخیل در آن بررسی می‌شود.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری با تهیه‌کنندگی مرجان بیات و اجرای مینا هاشمی، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود و تکرار آن یکشنبه‌ها ساعت ۸ از همین شبکه پخش می‌شود.

پست بعدی

نسرین مقانلو: خودشیفتگی را دوست دارم

چ آگوست 12 , 2020
نسرین مقانلو می‌گوید اگر گرانی و مشکلاتی در جامعه پیش می‌آید این مشکلات برای بازیگران و سلبریتی‌ها هم وجود دارد. نسرین مقانلو می‌گوید اگر در صفحه شخصی خود به مشکلات مردم جامعه نمی‌پردازد به این دلیل است که نمی‌خواهد مردم کشورهای دیگر از برخی مسائل درون جامعه‌ای سوء استفاده کنند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000