184 فوتی کرونا در 24 ساعت گذشته

5f326695a1038_2020-08-11_14-06

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳۴۵ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی 24ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه فوت ۱۸۴ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۶۹ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۱ هزار و ۱۸۹ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۸۸ هزار و ۶۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی افزود: ۳۹۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی،تا کنون دو میلیون و ۷۳۶ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: ستانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

آمار مبتلایان
آمار فوتی ها
ویروس کرونا
وضعیت قرمز
وضعیت هشدار
سخنگوی وزارت بهداشت

پست بعدی

قصاص، مجازات همسرکشی در هتل تهران

س آگوست 11 , 2020
مرد جوان که پس از دعوت همسرش به یک هتل در تهران او را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد. رسیدگی به این پرونده از ۲۴ اردیبهشت سال گذشته با گزارش قتل زنی جوان در یکی از اتاق‌های هتلی در شرق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000