انهدام ۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در سه ماهه امسال پنج باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان متلاشی شده و ۱۸۵ متهم در حوزه‌های تهیه قاچاق و توزیع مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند.

سرهنگ احمد ساکی از افزایش کشفیات مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ماموران مبارزه با مواد مخدر نهاوند با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی موفق شدند ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مورد نظر را کشف کنند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدودا دو برابر افزایش داشته است.

وی افزود: در سه ماهه امسال پنج باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان متلاشی شده و ۱۸۵ متهم در حوزه‌های تهیه قاچاق و توزیع مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در ادامه گفت: با پیگیری ماموران پلیس مواد مخدر نهاوند و رصدهای اطلاعاتی آنان نیز طی روز گذشته ۱۳ کیلوگرم تریاک‌ نیز از یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و راننده متخلف آن دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان پس از شناسایی خودرو مد نظر آن را در حین تردد متوقف کرده و در بازجویی صورت گرفته ۱۳ کیلو تریاک را که به شکلی ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

ساکی اظهار کرد: راننده متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

منبع: فارس

نهاوند
انهدام باند مواد مخدر

پست بعدی

به مهندس جهرمی "خسته نباشید" می‌گویم/ به خاطر فشار اقتصادی، حال دل مردم خوب نیست/ از رئیس جمهور می‌خواهم بیشتر به فکر مردم باشد

ش آگوست 1 , 2020
بازیگر و کارگردان تلویزیون درخصوص گذراندن روزهای کرونایی گفت: در این روزهای کرونایی درگیر پیش تولید سریال جدیدم هستم. علیرضا مسعودی در گفت‌وگو با برنامه خبر فوری به پرکاری‌اش در سال جدید اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه چون نیت خوشحال کردن مردم و جامعه را داشته‌ایم، تولیدات به سرعت انجام می‌شود. وی خاطرنشان کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید، تا یک ماه آینده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تولید سریال نوروز رنگی را شروع خواهیم کرد. تاکنون شهرام قائدی، جواد خواجوی، داریوش سلیمی، جمشید حسینی و محمد اسلامی برای بازی در این سریال قرارداد بسته‌اند. مسعودی ادامه داد: متأسفانه در این سال‌ها صمیمیت و روابط گ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000