توئیتر حساب کاربری پسر ترامپ را تعلیق کرد

شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ جونیور- پسر بزرگ ترامپ را به دلیل انتشار اطلاعات غلط تعلیق کرد. حساب توئیتری پسر ترامپ به دلیل انتشار اطلاعات گمراه کننده و مضر در خصوص بیماری کووید19 تعلی..

5f205d5e48290_5f205d5e48296 شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری دونالد ترامپ جونیور- پسر بزرگ ترامپ را به دلیل انتشار اطلاعات غلط تعلیق کرد.

حساب توئیتری پسر ترامپ به دلیل انتشار اطلاعات گمراه کننده و مضر در خصوص بیماری کووید19 تعلیق شده است.

در همین راستا وی به مدت 12 ساعت از توئیت کردن و ریتوئیت کردن محروم شده است. چرا که پیام وی در خصوص ویروس کرونا با سیاست‌های توییتر در خصوص عدم انتشار مطالب گمراه‌کننده، منطبق نیست.

ویدیوی وایرالی که پسر ترامپ منتشر کرده مربوط به داروی هیدروکسی کلروکین و حمایت از مصرف آن برای درمان بیماری کووید 19 بوده است.

منبع: انتخاب

توییتر
پسر ترامپ

پست بعدی

روایت خواننده قدیمی کشورمان از تجربه کرونا

س جولای 28 , 2020
اسفندیار قره‌داغی روزهای سختی را گذرانده و با انسداد ریه و کرونا مبارزه کرده است. ماه‌های پایانی سال ۹۸ و ابتدایی سال ۹۹، ماه‌های دشواری برای اسفندیار قره‌باغی بود. این خواننده برجسته و با سابقه کشورمان ماه‌ها با بیماری انسداد روده دست و پنجه نرم کرد. پس از طی کردن دوره نقاهت این بیماری، قره‌باغی به کووید ۱۹ مبتلا شد. اسفندیار قره‌باغی حالا پس از گذشت حدود ۲۰ روز از انتشار خبر ابتلایش به ویروس کرونا، گفت: به دلیل انسداد روده شش ماه بستری بودم. یک بار ۱۲ بهمن عمل جراحی کردم که پزشکان روده، طحال و تومور را از بدنم خارج کردند و چهار ماه و نیم خانه نشین بودم. سپس خرداد ماه مجدد عمل جراحی کردم و ر..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000