ببینید| متلک مجری تلویزیون به ارتباط مهدی طارمی با سحر قریشی روی آنتن زنده

مجری تلویزیون در واکنش به درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال گفت: چون دور و بر طارمی کسی نیست و به آتلیه نمی‌رود تمرکزش روی گلزنی است. مجری تلویزیون در واکنش به درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال گفت: چون دور و بر طارمی کسی نیست و به آتلیه نمی‌رود تمرکزش روی گلزنی است. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ رسانه 5 مرداد 1399 – 23:14 72
مهدی طارمی سحر قریشی اخبار مرتبط خبر فوری در شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما ایران وارد عصری جدیدی می‌شود/ پشت پرده قرارداد با روسیه و چین؛ جنگ سرد جدیدی در راه است؟ وکیل بقایی: او حین تصادف از کرمانشاه برمی‌گشت و در حال فرار از کشور نبود / عجیب نیست اگر احمدی‌نژ..

5f1dceb7dbda8_5f1dceb7dbdab مجری تلویزیون در واکنش به درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال گفت: چون دور و بر طارمی کسی نیست و به آتلیه نمی‌رود تمرکزش روی گلزنی است. مجری تلویزیون در واکنش به درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال گفت: چون دور و بر طارمی کسی نیست و به آتلیه نمی‌رود تمرکزش روی گلزنی است.

مهدی طارمی
سحر قریشی

پست بعدی

مشکل معیشت، مردم را نسبت به کارآمدی حکومت مردد می‌کند

د جولای 27 , 2020
ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا گفت: به‌هم‌ریختگی فضای اقتصادی به ناامنی‌ اجتماعی و در نهایت ناامنی سیاسی منتهی شود. در چنین شرایطی مردم نسبت به آینده نگران و البته نسبت به کارآمدی حکومت مردد هستند. نا..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000