واکنش بایدن به نامه‌ای که ترامپ برایش گذاشته بود

سیاسی/ بین الملل 6008bce3852a0_6008bce3852a2 جو بایدن رئیس جمهوری جدید آمریکا ساعتی بعد از ورود به کاخ سفید، در دفتر کارش حضور یافت و گفت: دونالد ترامپ قبل از ترک کاخ، نامه‌ای «بسیار سخاوتمندانه و بلندنظرانه» برایم گذشته اما قصد ندارم محتوای آن را فاش کنم.

به گزارش سی ان ان، بایدن که از پشت میز کارش در کاخ سفید سخن می گفت افزود: به خاطر احترام به رئیس جمهوری سابق، محتوای نامه ای که برایم گذاشته را فاش نخواهم کرد زیرا این یک نامه خصوصی است.

مرسوم است که در حین انتقال قدرت، رئیس جمهوری قبلی برای نفر بعد از خود روی میز کارش یک نامه می گذارد و ضمن تبریک به او، برای او آرزوی موفقیت می کند.

اما بایدن گفته که قصد ندارد محتوای نامه ترامپ را برملا کند. حالا معلوم نیست در نامه ای که ترامپ برای بایدن گذاشته، چه نوشته شده است.

سی ان ان همچنین گزارش داد که خانم ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ در اقدامی مشابه، برای خانم جیل بایدن همسر جو بایدن و بانوی اول آمریکا در دولت جدید، نامه گذاشته است.

ترامپ صبح چهارشنبه 20 ژانویه به وقت واشنگتن کاخ سفید را به مقصد اقامتگاهش در فلوریدا ترک کرد و حاضر به شرکت در مراسم تحلیف بایدن نشد. او حتی حاضر نشد به رئیس جمهوری بعد از خود تبریک بگوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بهای تمام شده شمش فولاد بین ۹ تا ۱۰ هزار تومان است

پ ژانویه 21 , 2021
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: در حال حاضر متوسط قیمت تمام شده هر کیلو شمش فولاد بین ۹ تا ۱۰ هزار تومان است در شرایطی که بارها برخی مسئولان رقم ۴ هزار تومان را اعلام کرده اند. نادر سلیمانی با اشاره به اینکه در قیمت‌های تمام شده فولاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000