گل گدوت در یک فیلم جاسوسی/ زن شگفت‌انگیز با قلب سنگی می‌آید

6002fedc7e872_6002fedc7e874 ستاره فیلم "زن شگفت‌انگیز" در فیلم جدید نتفلیکس با نام "قلب سنگی" ایفای نقش خواهد کرد.

نت‌فلیکس در رقابتی نزدیک امتیاز پخش فیلم تریلر و جاسوسی "قلب سنگی" با بازی "گل گدوت" را خریداری کرد. "تام هارپر" این فیلم را که مقیاس آن با چندگانه‌های "مأموریت غیرممکن" و "جیمز باند" مقایسه شده کارگردانی خواهد کرد. این دومین پروژه‌ی پرخرجی است که این هفته توسط شبکه‌های استریمیگ خریداری می‌شود. پیش از "قلب سنگی" فیلم "جنگ فردا" با بازی "کریس پرت" نیز توسط آمازون خریداری شد.

گدوت که به تازگی فیلم "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" را روی پرده و در شبکه‌ی HBO Max داشته، در فیلم اکشن دیگری به نام "وضعیت قرمز" با بازی "رایان رینولدز" و "دووین جانسون" با نت‌فلیکس همکاری کرده است. در ماه دسامبر گذشته گزارش شد که گدوت با قراردادی هشت رقمی بازی در این فیلم را پذیرفته است.

فیلمنامه "قلب سنگی" توسط "گرگ روکا" و "الیسون شرودر" به نگارش درخواهد آمد. "دیوید الیسون" و "دینا گلدبرگ"‌ از اسکای‌دنس به همراه گدون و "بانی کورتیس" و "جولی لین" از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

گدوت به زودی در فیلم "مرگ روی نیل" به کارگردانی "کنث برانا" و سپس "وضعیت قرمز" دیده خواهد شد. او در فیلم "کلئوپاترا" به کارگردانی "پتی جنکینز" که بر اساس طرح داستانی گدوت ساخته خواهد شد بازی می‌کند. این پروژه در استودیوهای پارامونت به تولید می‌رسد.

هارپر جدا از "رز وحشی" و "هوانوردان"، مینی‌سریال "جنگ و صلح" و "پیکی بلایندرز" را کارگردانی کرده است.

پروژه‌های بعدی اسکای‌دنس "تاپ گان: ماوریک" با بازی "تام کروز" و "مایلز تلر"، "بدون پشیمانی" با بازی "مایکل بی. جوردن" و قسمت‌های بعدی "مأموریت غیرممکن" خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت ۲۰ ماشین ظرفشویی پرطرفدار در بازار/ برای خرید ماشین ظرفشوئی چقدر باید هزینه کرد؟

ش ژانویه 16 , 2021
برای خرید ماشین ظرفشویی باید بیش از ۶ میلیون تومان تا ۳۳میلیون تومان هزینه کرد. ارزان‌ترین ماشین ظرفشویی در میان لیست پرطرفداران بازار قیمتی از ۶میلیون و ۶۰۰هزار تومان دارد و گران‌ترین محصول بازار هم نرخی معادل ۳۳میلیون تومان. در میان محصولات خارجی ، برند بوش طرفداران بیشتری در بازار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000