همبازی شدن ستاره “ملکه شطرنج” با رابرت دنیرو

6002fd9bb0245_6002fd9bb0247 "تیلور جوی" که به تازگی سریال پربیننده "گامبی وزیر" (The Queen’s Gambit) را در نت‌فلیکس داشته است، برای اولین بار با" دیوید او. راسل" همکاری می‌کند.

عنوان رسمی فیلم جدید "دیوید او. راسل" هنوز اعلام نشده، اما ستارگان هالیوود یکی پس از دیگری به این پروژه اضافه می‌شوند. به تازگی گزارش شده است که "آنیا تیلور-جوی"، "رابرت دنیرو"، "مایک مایرز"، "تیموتی اولیفانت"، "مایکل شنان"، "کریس راک"، "آندریا رایزبرو"، و "الساندرو نیوولا" به این فیلم ملحق شده‌اند. پیش از آن‌ها هم "کریستین بیل"، "مارگو رابی"، "جان دیوید واشیتگتن"، "رامی مالک" و "زویی سالدانا" به این فیلم پیوسته بودند.

از داستان فیلم نیز جزئیاتی منتشر نشده اما اولین پروژه‌ی سینمایی بلند راسل از سال ۲۰۱۵ بر اساس یک ایده‌ی اریجینال ساخته خواهد شد. فیلمبرداری پروژه در کالیفرنیا در حال انجام است.

راسل کارگردانی است که تاکنون پنج نامزدی اسکار از جمله نامزدی برای "کلاهبرداری آمریکایی" (American Hustle) و "دفترچه امیدبخش" (Silver Linings Playbook) را کسب کرده است. "دفترچه امیدبخش" او برای "جنیفر لارنس" نیز اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورد، در حالی که "کریستین بیل" برای "مبارز" (The Fighter) برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. فیلم جدید او نیز ممکن است در چندین بخش نامزد شود.

راسل در فیلم "جوی" (Joy) و "دفترچه امیدبخش" با دنیرو همکاری کرده است. تیلور جوی از سوی دیگر به تازگی سریال پربیننده "گامبی وزیر" (The Queen’s Gambit) را در نت‌فلیکس داشته و برای اولین بار با راسل همکاری می‌کند. او در دنباله‌ی "جاده خشم" (Fury Road) نقش "فیوریوسا" را بازی می‌کند و جانشین "شارلیز ترون" خواهد شد.

تیلور جوی به‌تازگی فیلم "شمالی" (The Northman) را به پایان رسانده و مقابل "نیکل کیدمن" و "الکساندر اسکارزگارد" ظاهر شده. دنیرو اما سال گذشته "جوکر" (Joker) را روی پرده داشت و مقابل "واکین فینیکس" دیده شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارائه وسایل پیشگیری از بارداری در مناطق عشایری ممنوع شد

ش ژانویه 16 , 2021
وزارت بهداشت در بخشنامه‌ای که به مناطق عشایری فرستاده، ارائه هرگونه وسایل پیشگیری از بارداری را ممنوع کرده است. در گزارشی که حاصل چهارروز زندگی با زنان عشایر بختیاری در منطقه قشلاقی لالی خوزستان است، آمده که به دلیل فرزندآوری زیاد، دچار اختلالات روانی و مسائل زیادی‌ شده‌اند. بهورزان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000