تفاوت کلاه‌گیس در سریالِ تلویزیونی و فیلم «کاناپه»

600136d08ebb4_600136d08ebb6 با توجه نمایش سریال «روز‌های ابدی» آیا این قاعده استفاده از کلاه گیس شامل فیلم کیانوش عیاری هم می‌شود و می‌توان به رفع توقیف «کاناپه» هم امیدوار بود؟

همزمان با پخش سریال «روزهای ابدی» جواد شمقدری و نمایش تصویر برخی از زنان بدون حجاب که از کلاه‌گیس برای آنها استفاده شده، حسین شمقدری مستندساز و فرزند جواد شمقدری نوشت: «بعد از انقلاب، کارگردانان باید زنان را با روسری نشون می‌دادند، حتی در خانه! همون موقع مساله رو با امام مطرح می‌کنند، شنیده شده پیشنهادی میاد که از کلاه‌گیس استفاده کنید. ‏حالا جواد شمقدری (پدرم) در سریال «روزهای ابدی» از این راهکار استفاده می‌کنند»

انتقاد از تبعیض بین «روزهای ابدی» و «کاناپه»

این توییت اما بار دیگر بحث فیلم «کاناپه» را زنده کرد و بسیاری نمایش بدون دردسر این سریال را در مقابل عدم نمایش فیلم کیانوش عیاری گذاشتند. فیلمی که به علت استفاده زنان از کلاه‌ گیس در سکانس‌های داخل خانه همچنان اجازه نمایش ندارد.

مهدی خرمدل (روزنامه‌نگار سینمایی) در واکنش به شمقدری نوشته: «دقیقاً همین اقدام را کیانوش عیاری در فیلم «کاناپه» انجام داده و فیلمش توقیف شده است.»

انتقاد از تبعیض بین «روزهای ابدی» و «کاناپه»

با توجه نمایش سریال «روز‌های ابدی» آیا این قاعده استفاده از کلاه گیس شامل فیلم کیانوش عیاری هم می‌شود و می‌توان به رفع توقیف «کاناپه» هم امیدوار بود؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتقاد تند استاد دانشگاه تهران از مجلس یازدهم/ مایه شرمندگی ملت ایران است

ج ژانویه 15 , 2021
سیاسی/ مجلس استاد دانشگاه تهران با ذکر این نکته که مجلس نمی‌تواند و نباید دولت را مکلف به نابودی و ایجاد تنش با هر کشور یا دولت دیگری کند، خواستار توجه به اظهارات جمال عبدالناصر و تاریخ جنگ‌های شش روزه شد. در نیمه دی‌ماه خبر اعلام وصول طرحی در مجلس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000