تصویربرداری «دربند» آغاز شد

5fef384f1dd18_5fef384f1dd1a فیلم کوتاه «دربند» به کارگردانی فرزاد بیات در تهران کلید خورد.

فیلم کوتاه «دربند» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد بیات پس از گذراندن ۲ هفته پیش تولید روز گذشته ۱۱ دی ماه در تهران کلید خورد.

«دربند» که قرار است با فرمی خاص و موضوعی متفاوت ساخته شود درامی اجتماعی و عاشقانه است که به روابط بین دختران و پسران و تفریحات جوانان می‌پردازد.

این فیلم کوتاه آخرین تجربه فرزاد بیات در حوزه فیلم کوتاه است و این کارگردان قصد دارد پس از «دربند» اولین فیلم بلند خود را بسازد.

رامانا سیاحی بازیگر ایرانی مقیم فرانسه در این پروژه حضور دارد و اسامی دیگر بازیگران نیز به مرور اعلام خواهد شد.

نام دیگر عوامل این پروژه در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرزاد بیات نویسنده و کارگردان فیلمسازی را در انجمن سینمای جوانان فراگرفته و از سال ۸۶ کار خود را با فیلمنامه‌نویسی شروع کرده است.

«زیر تخت»، «پرگار»، «بازی»، «سفید برفی»، «تجریش» و…از جمله فیلم‌های کوتاهی است که در کارنامه کاری این کارگردان به چشم می‌خورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کدام کشورهای جهان هنوز به اف‌ای‌تی‌اف نپیوسته‌اند؟

ج ژانویه 1 , 2021
کارشناس اقتصاد سیاسی گفت: همه کشورهای جهان غیر از ایران و کره شمالی عضو FATF هستند. سعید لیلاز تاکید کرد: تعداد کشورهایی که به اف‌ای‌تی‌اف پیوسته‌اند، از شمار کشورهای عضو شورای سازمان ملل بیشتر هستند، تعداد کشورهای عضو ۲۰۵ کشور است در حالی که ۱۹۵ کشور عضو سازمان ملل هستند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000