چرا دانلود رمان خارجی جذاب ملت عشق را به شما توصیه می کنیم؟

5fe9e3269b440_2020-12-28_17-22 دانلود رمان جذاب خارجی می تواند آنقدر بر روحیات فرد خواننده تاثیر بگذارد که گاهی منجر به تغییر رویه زندگی وی می شود.

یک رمان جذاب مثل ملت عشق باید دارای محتوایی باشد که خواننده، ترغیب به دنبال کردن داستان شده و با پایان یافتن کتاب، در فکر فرو برد تا جایی که تک تک زوایای داستان را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

بی شک همین تجزیه و تحلیل ها هستند که می توانند روی شخصیت فرد تاثیر گذار باشند تا جایی که گفته می شود می توان شخصیت افراد را با کتاب مورد علاقه آن ها سنجید. پس چه رمان هایی همچون ملت عشق که با هدف رساندن پیامی به خواننده نوشته شده اند و چه داستان هایی که قصد سرگرم کردن خواننده را دارند، در شکل گیری شخصیت شما موثر است.

رمان ها را می توان جزو مهم ترین قالب های داستانی دانست که از سوی بسیاری از افراد خصوصا بانوان، مورد استقبال قرار گرفته است. تنها با یک گشت و گذار ساده در بین جوانان می توان پی به نفوذ فرهنگی رمان ها برد، این که تا چه اندازه حوادث و اتفاقاتی که در طول داستان ها رخ می دهد می تواند بر نحوه تفکر و رفتار و اخلاق آن ها تاثیر گذار باشد.

تاثیر دانلود رمان خارجی نظیر ملت عشق روی شخصیت افراد از سوی روانشناسان نیز مورد تایید قرار گرفته اند به همبن علت است که آنها توصیه می کنند فراد برای انتخاب رمان موردنظر خود در هر سبکی که هست، وقت بگذارند و با پرس و جو و با دید باز یک انتخاب صحیح را داشته باشند.

خوشبختانه امروزه دانلود رمان به لطف توسعه وب سایت های دانلود و فروش کتاب های الکترونیکی، افزایش چشمگیری داشته و با وقوع انقلاب دیجیتالی، جوانان نسبت به قبل خیلی بیشتر و بهتر می توانند به کتاب مدنظرشان دسترسی پیدا کنند.

معرفی رمان ملت عشق

رمان ملت عشق از جمله معروف ترین و محبوب ترین رمان هایی است که در کشور ترکیه بیش از 500 بار چاپ شده است و اثری از رمان نویس معروف "الیف شافاک" می باشد. رمان ملت عشق که در ایران نیز بسیار محبوب واقع شده است توانسته بیش از 50 بار تجدید چاپ شود و آمار دانلود کتاب الکترونیکی آن نیز بسیار بالا است.

در سال 1971 بود که نویسنده رمان ملت عشق یعنی الیف شافاک در استراسبورگ فرانسه چشم به جهان گشود. وی دوران کوکی خود را در بسیاری از کشورها همچون کلن، عمان، مادرید، بوستون، آنکارا، آریزونا و استانبول سپری کرد که منجر به کسب تجربیات فراوانی توسط وی شد. گفتنی است الیف شافاک در پشت جلد رمان ملت عشق خود متنی را چاپ کرده است که قسمتی از آن در ادامه مطلب برای شما ذکر شده است.

مولانا خود را خاموش می نامید (منظور نویسنده از کلمه خاموش همان ساکت است)، تا کنون به این اندیشیده اید که یک شاعر پرآوازه که آوازه اش تمام عالم را فرا گرفته است، انسانی که تمام چیستی، هستی و کسب و کارش و حتی هوایی که تنفس می کند همان امضا و کلمه هایی است که به پای بیش از 50 هزار بیت پر مفهوم قرار داده و با این حال خود را "خاموش" می نامد؟

با این که دانلود رمان ملت عشق در ایران و سایر کشورها محبوب واقع شده ولی با واکنش های متفاوتی نیز رو به رو شده اما با این حساب درصد بالایی از افراد رمان خوان، رمان ملت عشق را یک رمان سطح بالا و با کیفیتی به حساب آورده اند در حالی که تنها درصد کمی آن را یک کتاب معمولی شمرده اند که خب طبیعی است چرا که همه افراد جامعه دارای یک سلیقه واحد نمی باشند.

خلاصه رمان ملت عشق

در واقع می توان گفت که دانلود رمان ملت عشق به این علت پرطرفدار شده که شامل دو داستان می شود که با زیبایی تمام در کنار یکدیگر در یک رمان گنجانده شده است. این دو داستان به صورت موازی جلو می روند و به گونه ای با هم در ارتباط می باشند. داستان اول در آمریکا و در حدود سال 2008 اتفاق افتاده است و دیگری در قونیه و در قرن هفتم رخ داده است.

اللا روبینشتاین شخصیت اصلی رمان ملت عشق بوده که در آمریکا در حال گذاران زندگی خود بوده و تمام وقت خود را صرف امور خانواده، همسر و فرزندان خود نموده است. همسر اللا یک دندانپزشک است و یک زندگی در سطح نرمال را برای وی ساخته است تنها مشکلی که وجود دارد این است که عشق صمیمی و حقیقی در بین آن ها وجود ندارد.

با این که اللا این موضوع را پذیرفته و با او کنار آمده است و سعی دارد تمام زمان خود را برای تربیت فرزندانش صرف کند اما زندگی زناشویی او را خطر بزرگی تهدید می کند که مطابق تشبیه رمان می توان گفت که همچون یک آب راکد شده بود. در همین حین است که اللا کاری تحت عنوان ویراستار پیدا می کند و وظیفه اش این است که رمان های محوله به وی را مطالعه و گزارشی را راجب آن ها تهیه کند، تا این که تحت تاثیر رمانی قرار می گیرد و ادامه داستان. ما به شما توصیه می کنیم چنان چه مشتاق به خواندن این رمان شده اید حتما آن را دانلود و مطالعه فرمایید، مطمئنا مطالعه چنین کتابی برای یک بار هم که شده خالی از لطف نیست.

جملات ناب از رمان ملت عشق

رمان ملت عشق آنچنان جذاب و دوست داشتنی است که هر فردی دوست دارد همه آن را به یک باره مطالعه کند. در ادامه ما برش هایی از ناب ترین جملات این رمان محبوب برای شما درج کرده ایم.

" بی شک در این جهان انسان هایی که بیشتر بدانند و آگاه تر باشند، ساکت ترند"

"چنان چه سنگی را به درون رودخانه ای بیاندازید تنها صدای نامحسوس "تاپ" را می شنوید اما اگر سنگی را به درون یک برکه پرتاپ کنید شاهد اثری ماندگارتر خواهید بود. همین سنگ می تواند آب های راکد را پرتلاطم کن، در یک چشم به هم زدن چه ها که نمی کند"

" عاشق حقیقی چنان چه وارد میخانه شود گویی وارد نمازخانه شده است. اما زمانی که آدمی وارد نمازخانه شود چنان چه دائم الخمر باشد، بی شک برایش این چنین است که وارد میخانه شده است"

"عمر اگر بدون عشق سپری شود، بیهوده گذشته است، از تفاوت ها تفاوت می زاید پس نپرس که عشق باید آسمانی باشد یا زمینی، الهی باشد یا زمینی چرا که عشق خود به تنهایی یک دنیا است حال چه در میانش باشی چه در بیرونش، چه در آتشش باشی چه در حسرتش"

" چنان چه نقطه ها کم یا زیاد شوند، کل همان است، گویی دزدی که از دنیا رود و دزد دیگری جانشینش شود یا این که آدم درستکاری از دنیا رود و انسان درستکار دیگری به دنیا آید. کل همیشه همان است که بوده و هیچ گاه تغییر نمی یابد"

دانلود رمان ملت عشق

دانلود رمان ملت عشق را می توان از هر وب سایتی انجام داد اما ما به شما توصیه می کنیم در ابتدا پرس و جویی درباره سایت مدنظرتان داشته باشید و سپس اقدام به دانلود نمایید چرا که معتبر بودن یک وب سایت شرط اصلی برای ارائه دادن خدمات با کیفیت است. یک وب سایت در وحله اول باید بتواند لیست رمان ها خود را به طور منظم و مداوم، به روزرسانی کند و جدیدترین و جذاب ترین رمان های خارجی و ایرانی را در وب سایت خود قرار دهد و دوم این که از کیفیت و سلامت محتوای آن ها اطمینان داشته باشد.

نکته دیگر که هر سایت ارائه دهنده رمان باید آن را مورد توجه قرار دهد این است که برای هر رمان یک شرخ مختصر در کنار سایر مشخصات رمان قرار دهد تا در ابتدا فرد مراجعه کننده آن را مطالعه کند و در صورت تمایل اقدام به خریداری آن نماید. یکی از وب سایت های معتبر و دارای سابقه که تا کنون توانسته رضایت صد در صدی مشتریان خود را کسب کند، وب سایت رمان بوک می باشد که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده اقدام به دانلود رمان نمایید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قسمت اول "قورباغه" رکورد زد

د دسامبر 28 , 2020
طبق آماری که پلتفرم پخش‌کننده منتشر کرده، قسمت اول سریال "قورباغه" به رکورد شگفت‌انگیز ۴۰ میلیون دقیقه تماشا در دو روز ابتدایی رسیده است. سرانجام اولین قسمت سریال "قورباغه" تازه‌ترین ساخته‌ی هومن سیدی، پس از حواشی بسیار، چهارشنبه سوم دی ‌ماه، از پلتفرم نماوا پخش شد و تنها با قسمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000