خانه کاغذی” پربیننده‌ترین سریال‌ نتفلیکس شد/ فهرست سریال‌های جذاب ۲۰۲۰

5fe47f73a485a_5fe47f73a485c از فصل چهارم سریال "خانه کاغذی" تا "گامبی وزیر" و "راچد" در فهرست سریال‌های پربیننده نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

پربیننده‌ترین سریال‌های نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند. این شبکه‌ استریم ویدیو اغلب آمار بینندگانش را مخفی نگه می‌دارد، اما گاهی اطلاعاتی در مورد پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین عناوینش فاش می‌کند. برای محاسبه‌ی بینندگان هر سریال، نت‌فلیکس دیدن دو دقیقه از هر عنوان را کافی می‌داند، مدتی که به اعتقاد آن‌ها به اندازه‌ کافی طولانی است تا تعمدی بودن انتخاب را ثابت کند. برای آمار پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۰، نت‌فلیکس بینندگان ۲۸ روز اول هر عنوان را محاسبه کرده است.

به این ترتیب، پربیننده‌ترین سریال نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۰ فصل چهارم "خانه کاغذی" یا "سرقت پول" (Money Heist) بوده است که در ماه آوریل منتشر شد. این درام جنایی اسپانیایی زبان در چهار هفته‌ی اول ۶۵ میلیون مرتبه دیده شده است. مطابق انتظار، مستند جنجالی "تایگر کینگ" (Tiger King) با ۶۴ میلیون بیننده در رده‌ی دوم ایستاده و "گامبی وزیر" (The Queen’s Gambit) با ۶۲ میلیون بیننده سوم است.

با این وجود، بسیاری از منتقدین نت‌فلیکس معتقدند که این شبکه تنها آمار بینندگان سریال‌های معینی را منتشر می‌کند تا بینندگان دیگری را به دیدن آن‌ها تشویق کند.

پربیننده‌ترین سریال‌های نت‌فلیکس در سال ۲۰۲۰:

۱. خانه کاغذی فصل ۴ (Money Heist) – ۶۵ میلیون

۲. تایگر کینگ (Tiger King) – ۶۴ میلیون

۳. گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) – ۶۲ میلیون

۴. بیش از حد جذاب (Too Hot to Handle) – ۵۱ میلیون

۵. راچد (Ratched) – ۴۸ میلیون

۶. آکادمی آمبرلا فصل ۲ (The Umbrella Academy) – ۴۳ میلیون

۷. هرگز تا به حال نداشته‌ام (Never Have I Ever) – ۴۰ میلیون

۸. نیروی فضایی (Space Force) – ۴۰ میلیون

۹. لوسیفر فصل ۵، بخش ۱ (Lucifer) – ۳۸ میلیون

۱۰. زمین مذاب (The Floor is Lava) – ۳۷ میلیون

۱۱. عشق کور است (Love is Blind) – ۳۰ میلیون

۱۲. اوزارک فصل ۳ (Ozark) – ۲۹ میلیون

۱۳. آخرین رقص (The Last Dance) – ۲۳.۸ میلیون

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از خوشگذرانی فردوسی پور در رستوران قطر تا رقص کارمند پست!

پ دسامبر 24 , 2020
مسئول روابط عمومی پست هرمزگان به دلیل رقص در مقابل کارمندان این اداره از سمت خود برکنار شد. ازطرفی مدیرکل پست هرمزگان با اعلام خبر برکنار شدن این کارمند گفته است که او به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود. در برنامه "بی خبر" امروز سراغ رقص مسوول روابط عمومی پست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000