معاملات خودرو در بازار صفر شد

5fe0707c9b9cf_5fe0707c9b9d3 نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت:پیش فروش خودرو توسط شرکت‌های غیر سازنده قانونی نیست و مردم نباید به آن‌ها اعتماد کنند.

نعمت الله کاشانی نسب با اشاره به آخرین وضعیت خرید و فروش خودرو در بازار آزاد، گفت:هیچ معامله‌ای در بازار آزاد انجام نمی شود و خرید و فروش‌ خودرو به صفر رسیده است. این وضعیت مختص یک نمایشگاه دار نیست و تمام نمایشگاه داران به این وضعیت دچار هستند.

وی با تاکید بر اینکه معاملات صفر شده و تنها قیمت‌ها در فضای مجازی اعلام می شود و حتی در این فضا هم خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد، بیان کرد:چنین وضعیتی در بازار خودرو سابقه نداشته است و نمایشگاه داران ضرر کرده اند. نزدیک به یک ماه است که نمایشگاه داران هیچ درآمدی ندارند و امید داریم در آینده قیمت‌ها به ثبات برسد.

کاشانی نسب در خصوص ثبت نام اقساطی خودروهای جدید توسط خودروسازان خرد،گفت: خودروسازان اگر اقدام به پیش فروش کنند، مردم با اعتماد به آنها اقدام به ثبت نام خودرو می کنند، خودروسازانی مانند ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو، بهمن موتور و … خودروسازان دارای مجوز هستند اما شرکت های دیگر به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو ادامه داد: پیش فروش خودرو توسط غیر سازنده قانونی نیست، واردات هم آزاد نیست و مردم نباید اعتمادی به شرکت های فروشنده خودرو داشته باشند.کاهش قیمت خودرو در هفته گذشته نیز ادامه داشت، فقط کسانی که برای مصرف شخصی نیاز به خودرو دارند برای خرید خودرو اقدام می‌کنند و خرید برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تقریباً به صفر رسیده است.

او با تاکید بر اینکه قیمت ها تا زمانی که خودروسازان خودروهای تولید خود را به بازار عرضه نکنند، به ثبات نمی‌رسد ،گفت: به دلیل اینکه ثباتی در قیمت خودرو وجود ندارد،مردم از خرید خودداری می‌کنند،از سوی دیگر فروشنده در بازار وجود دارد.تغییرات قیمت خودرو ناشی از نوسانات نرخ ارز است که به شدت در بازار خودرو تاثیر گذاشته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جایگزین ریحانه پارسا معرفی شد

د دسامبر 21 , 2020
سریال "خوب بد جلف: رادیو اکتیو" بازیگر دیگری را جایگزین ریحانه پارسا کرد تا نقش "آنا" از فیلمنامه حذف نشود. در حالی که قرار بود ریحانه پارسا جلوی دوربین سریال"خوب، بد، جلف: رادیواکتیو" برود، اعلام خبر مهاجرت این بازیگر که یکی از نقش‌های اصلی قسمت دوم این فیلم بود وضعیت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000