«سحر تبر» به ۱۰ سال حبس محکوم شد

5fd35ce92755f_5fd35ce927561 سحر تبر از شاخ‌های اینستاگرام به تحمل ده سال حبس محکوم شد.

سحر تبر دختر ۱۹ ساله که مهر ماه سال 98 در بازداشت به سر می برد، با اعتراض به حکم دادگاه امیدوار است مورد عفو قرار گیرد.

فاطمه خویشوند معروف به سحرتبر گفت: «در دادگاه محاکمه شدم و قاضی من را به تحمل ده سال حبس محکوم کرده است. البته حکم صادر شده قابل اعتراض بود و من اعتراض کردم.»

سحر تبر در ادامه گفت: «چهار اتهام به من وارد شده بود که از دو اتهام تبرئه شدم. دلم نمی خواهد عناوین اتهامم حرفی بزنم چون امیدوارم مورد عفو قرار بگیرم.»

فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر از شاخ‌های به اصطلاح اینستاگرامی است. نامبرده مهر ماه امسال با دستور قضایی دستگیر و بازداشت شد و در کیفرخواست صادره، اتهامات او معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع عنوان شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعای یک پزشک مشهور/ احمدی‌نژاد ساخت داروی ایرانی ایدز را با مشکل مواجه کرد

ج دسامبر 11 , 2020
چند سال پیش نسبت به ساخت داروی آیمود برای درمان ایدز امیدواری‌های زیادی به وجود آمده بود. مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا گفت: متاسفانه آن زمان دولت و رئیس دولت شاید خیلی به تحقیقات اهمیت نمی‌دادند. ما حتی این نمونه کار داروی آیمود را در قسمت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000