کاهش وزن دوازده‌ کیلویی جرج کلونی برای سریال تازه‌اش، مشکل‌ساز شد

5fd238f95f2b3_5fd238f95f2b6 جورج کلونی بازیگر مشهور آمریکایی می‌گوید برای بازی در فیلم جدیدش "آسمان نیمه‌شب" ۱۲ کیلو وزن کم کرده و چند روز پیش از آغاز فیلمبرداری کارش به بیمارستان کشیده است.

کلونی در این فیلم علمی تخیلی که خود کارگردانی‌اش را بر عهده دارد، نقش یک ستاره‌شناس مبتلا به سرطان را ایفا می‌کند که در رصدخانه‌ای دورافتاده در مناطق قطبی زندگی می‌کند و پس از وقوع فاجعه‌ای روی کره زمین، تلاش می‌کند گروهی از فضانوردان را پیش از بازگشت به زمین از خطر آگاه کند.

کلونی که برای بازی در این نقش بیش از ۱۲ کیلو وزن کم کرده بود، چند روز پیش از سفر به فنلاند برای آغاز فیلمبرداری بر اثر التهاب لوزالمعده در بیمارستان بستری شد. جرج کلونی به روزنامه میرور می‌گوید: "به نظرم خیلی سریع وزن کم کردم و درست هم مواظب خودم نبودم."

بار قبلی که کلونی برای بازی در یک فیلم تغییر وزن شدیدی را تجربه کرد، در سال ۲۰۰۵ برای بازی در نقش یک مامور سیا در فیلم سیریانا بود. کلونی برای بازی در این نقش بیش از ۱۵ کیلو چاق شد و در نهایت به خاطرش جایزه اسکار هم گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آتنی‌ها مثنوی خوانی کردند

پ دسامبر 10 , 2020
نخستین جلسه از سلسله نشست‌های مثنوی خوانی در یونان با حضور ۳۶ تن از فارسی آموزان و دانشجویان دانشگاه پانتئون در پلت فرم اسکایپ برگزار شد. به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در یونان، اولین جلسه از سلسله نشست‌های مثنوی خوانی در یونان با حضور ۳۶ تن از فارسی آموزان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000